Permalänk
Avstängd

Mining Rig Frame (6 GPU)

Tänkte kolla intresset, byggde en 6 GPU mining rig för ca 2 månader sedan men det var ingenting för mig. Har redan sålt av några kort men har två stycken rtx 2060 super kvar i mycket fint skick som jag gärna vill bli av med då jag köpt nyare kort till speldatorn

Allt kan skickas inom Sverige med PostNord Skicka Lätt och kommer att packas noga i passande emballage.

Gainward GeForce RTX 2060 Super Ghost, 3500 kr eller bud
KFA2 GeForce RTX 2060 Super, 3500 kr eller bud

Mining rig frame (6 GPU), 500 kr eller bud
PCI-e Risers (6 st), 500 kr eller bud
Ledger Nano S (hårdvaruplånbok), 500 kr eller bud

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tar gärna ett av korten mvh

Permalänk
Avstängd

300 + frakt för Nano S (50% av priset)

Permalänk
Medlem

Tar gärna båda korten för utsatt pris.

Permalänk
Avstängd

Som det ser ut nu har jag fått sålt "Gainward GeForce RTX 2060 Super Ghost" via ett bud i PM som jag accepterat. Det andra finns dock kvar

Permalänk
Medlem

250kr + frakt för rig frame

Permalänk
Avstängd

Ledger Nano S är nu såld!

Permalänk
Medlem

3400+frakt för 2060 super

Visa signatur

| Case: Fractal Design R2 | Nätagg: Be Quiet | Moderkort: Asus crosshair formula IV | CPU: Amd phenom 1055t | Ram: 8GB | Hdd: Samsung f3 500GB | Grafikkort: xfx 460 ti |

Permalänk
Avstängd

Allt är nu sålt utom Mining Rig Frame!

Permalänk

400 kr + frakt för frame

Permalänk
Avstängd

Då vart även Mining Frame såld!

Permalänk
Medlem

TS: Skulle inte chassifläktarna egentligen hängt framför grafikkorten istället? Nu verkar dom hängt där nere bakom grafikkorten och kylt moderkort/cpu mer?

Du kanske hade en tanke bakom det, men blev bara fundersam när jag såg din bild nu.

Skönt att du fick sålt allting hur som helst.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sebbe_a:

TS: Skulle inte chassifläktarna egentligen hängt framför grafikkorten istället? Nu verkar dom hängt där nere bakom grafikkorten och kylt moderkort/cpu mer?

Du kanske hade en tanke bakom det, men blev bara fundersam när jag såg din bild nu.

Skönt att du fick sålt allting hur som helst.

Yes, det stämmer haha.. hade dock fläktar på baksidan med när riggen vart i bruk

Permalänk
Avstängd

Annonsören har avslutat denna annons.