LG 27'' UltraGear 27GN950 4K Nano IPS 144 Hz(160hz OC)
Hej !
Då jag valt att köra på en 48" så säljer jag nu min tidigare trotjänare. Det är en LG 27GN950 i prima skick! Skyddsplasten runt kanterna sitter fortfarande kvar och att få dra bort den är värt en slant bara det 😉
Kvitto, kartong och alla originaltillbehör finns.
Kan fraktas mot förskottsbetalning och fraktkostnad. Finns även möjlighet att hämta den i Enköping eller i bästa fall få den levererad i Västerås när jag har vägarna förbi.
Extremt förolämpande bud ovanför. Det står 8k i annonsen. Kan du tänka dig att sälja den till ett lägre pris än de så är jag intresserad. Bor i västerås
Extremt förolämpande bud ovanför. Det står 8k i annonsen. Kan du tänka dig att sälja den till ett lägre pris än de så är jag intresserad. Bor i västerås
Jag kan väl buda vad jag vill. Det är upp till annonsskaparen om han vill sälja eller inte. Desutom är det väldigt stor risk att köpa komponenter begagnat. Reklamationsrätten försvinner och det är många gånger det kan vara problem med garantin. Du har ingen kontroll på något av detta som köpare i andrahand. Därav försvinner värdet rätt stort vid andrahandsförsäljning.