Permalänk
Medlem

GTX 1070/1080 köpes

Hej,

Önskar köpa ett fullt fungerande GTX 1070 eller GTX 1080. Maxpris 3000kr.

Skriv vad ni har att erbjuda samt pris.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej, jag har ett 1080 liggandes sen jag uppgraderade för ett tag sen. Det är ett Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 Advanced (https://rog.asus.com/graphics-cards/graphics-cards/rog-strix/...) som köptes på Elgiganten i dec 2017. Det har suttit i en välventilerad dator sen dess och använts dagligen. Jag testade minea i ca 1 vecka under våren i väntan på mitt nya kort.

Jag hade tänkt sälja det på tradera där jag sett dem gå för 4-4.5k, så om jag får 4k här så säljer jag gärna direkt. Bor i Uppsala om du har vägarna förbi, annars kan jag skicka det.

Visa signatur

Ryzen 7 2700X@3,7GHz || Corsair Vengeance Black RGB LED Pro DDR4 3200MHz 4x8GB || MSI GeForce RTX 3090 24GB SUPRIM X || Samsung 970 EVO 500GB NVME M.2 + 2xSamsung 860 EVO 1TB SSD || EK Quantum power kit + Vector XC3 || FD R6 Black || Asus ROG Strix X470-F Gaming || Gigabyte G34WQC 34" + ASUS VG248QE 24"

Permalänk
Medlem
Skrivet av dachloo:

Hej, jag har ett 1080 liggandes sen jag uppgraderade för ett tag sen. Det är ett Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 Advanced (https://rog.asus.com/graphics-cards/graphics-cards/rog-strix/...) som köptes på Elgiganten i dec 2017. Det har suttit i en välventilerad dator sen dess och använts dagligen. Jag testade minea i ca 1 vecka under våren i väntan på mitt nya kort.

Jag hade tänkt sälja det på tradera där jag sett dem gå för 4-4.5k, så om jag får 4k här så säljer jag gärna direkt. Bor i Uppsala om du har vägarna förbi, annars kan jag skicka det.

Tack för erbjudandet. Letar efter billigare alternativ. Ska uppdatera annonsen.

Permalänk

Hejsan,

Har ett Palit GeForce GTX 1080 Super Jetstream 8GB som inte används, har inte använt det sedan 3080 släpptes i höstas.
Tror inte jag har kvar kartong till kortet.
Kortet köptes från Webhallen den 19 april 2017.
Kortet finns i Boden men jobbar i Luleå.

Om kortet är av intresse, vad bjuder du för det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyser_01:

Hejsan,

Har ett Palit GeForce GTX 1080 Super Jetstream 8GB som inte används, har inte använt det sedan 3080 släpptes i höstas.
Tror inte jag har kvar kartong till kortet.
Kortet köptes från Webhallen den 19 april 2017.
Kortet finns i Boden men jobbar i Luleå.

Om kortet är av intresse, vad bjuder du för det?

PM kommer

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.