Lenovo IdeaPad 5 i toppskick! [ Ryzen 7 / 14" / R7 4700U / 16 GB / 512 GB]

Permalänk
Medlem

Lenovo IdeaPad 5 i toppskick! [ Ryzen 7 / 14" / R7 4700U / 16 GB / 512 GB]

Hallå!

Köpte denna laptop för drygt ett år sedan. Tanken var att ha en dator till studierna, men då satte Corona stopp och vi har precis fått beskedet att vi inte kommer att behöva besöka skolan utan fortsätta att bedriva resterande del av studierna hemma. Det finns alltså ingen användning av denna laptop för mig. Så nu säljer jag den.

Den är i absolut nyskick och har använts max 20 gånger under det dryga året jag har ägt den. Garanti finns kvar i 10 månader och medföljer gör givetvis inköpsbevis.

Modell: Lenovo IdeaPad 5 (14ARE05)
Skärm: 14" FHD (1920×1080) IPS, 300 nits
CPU: Ryzen 7 / R7 4700U
Minne: 16 GB
Hårddisk: 512 GB
Batterikapaciteten står som bra, och 18 laddcyklar har utförts på det dryga året.

Har säkerligen glömt något, så fråga på om det är något.

Pris: Tänkte köra startbud på 3000 kr och låta den ligga några dagar. Sätter ett köp nu-pris på 4000. Kan skickas då jag har kvar originalkartongen. Annars finns den att hämta i Pålsboda. Köparen står för eventuell fraktkostnad.

Har endast goda referenser här sedan tidigare. Förbehåller mig rätten att neka en eventuell affär om utfallet ej blir som jag önskat.

Väl mött!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

3k bjudet!

Permalänk
Medlem

3200kr plus frakt

Permalänk
Medlem

Tjena, tar den för köp nu.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

Budar 4200 + frakt om säljaren kan tänka sig ta ett högre bud än köp nu pris

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

Tjena, tar den för köp nu.

Skrivet av Achh:

Budar 4200 + frakt om säljaren kan tänka sig ta ett högre bud än köp nu pris

Jag känner mig både dum och oklar nu när jag skrev ett köp-nu-pris, men tänkte på att gå efter samma princip som det fungerar på Tradera, där köp-nu endast är innan buden har påbörjats. Har bud kommit in, är det alltså bud som gäller fram tills avslut av annonsen. Jag hoppas ni kan ha förståelse för detta. Så för min del är 4200 + frakt det som gäller nu.

Jag kommer skicka med en liten bonusgåva till den som får högst bud, som ett litet plåster på såret för min oklara beskrivning.

Permalänk
Medlem

Jaha, jag trodde att köp nu pris gäller köp nu alltså som t.ex. när man på kvd där buden trillar in men att de går att köpa för köp nu som är något säljaren tar som affär direkt.

Det är din annons, din dator och du bestämmer självklart hur du gör med din annons. Om du vill hålla ordet eller inte sälja eller sälja till någon annan, helt upp till dig såklart. Uppskattas dock inte att det finns köp nu som inte accepteras.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

Jaha, jag trodde att köp nu pris gäller köp nu alltså som t.ex. när man på kvd där buden trillar in men att de går att köpa för köp nu som är något säljaren tar som affär direkt.

Det är din annons, din dator och du bestämmer självklart hur du gör med din annons. Om du vill hålla ordet eller inte sälja eller sälja till någon annan, helt upp till dig såklart. Uppskattas dock inte att det finns köp nu som inte accepteras.

Jag har dessvärre aldrig handlat på KVD så jag vet inte hur det fungerar där. Men på Tradera så tas funktionen med Köp-nu bort då första bud har inkommit, vilket var det jag relaterade till. Ja, vi får väl anse då att jag inte håller mitt ord. Ber om ursäkt för att det missuppfattades. Tar det i beaktning tills nästa gång jag säljer något här.

Permalänk
Medlem

4300+frakt

Permalänk
Medlem

Är ju ganska vanligt att köp nu pris inte gäller om folk redan hunnit slänga en massa bud som är halvnära köp nu priset. Framför allt inget konstigt att neka ett köp om någon kommer bokstavligen mindre än 15min senare innan något blivit bekräftat och erbjuder mer.

@ottomanslap

aldrig hört om kvd innan, men sen verkar det ju finns det begränsningar med köp nu även där. Just så att man inte ska komma och dra "köp nu"-kortet när budgivningen börjar komma nära "köp nu"-priset

Permalänk
Medlem

Höjer budet till 4400 kr+frakt

Permalänk
Medlem

Höjer 4500+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Achh:

Höjer budet till 4400 kr+frakt

Det är noterat. Tänker att vi avslutar budgivningen imorgon runt 18 så hinner datorn komma till köparen innan helgen. 😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av edkall:

Höjer 4500+frakt

Noterat 😊

Permalänk
Medlem

4600kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av wdrsn:

4600kr + frakt

Noterat.

Permalänk
Medlem

Vi avslutar nu budgivningen.

Jag har kontaktat personen med högst bud för ett fullföljande av affären.

Tack för er som visat intresse!

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.