Ryzen 3600x, Asus x570 Aorus Elite inkl. kylare

Permalänk
Medlem

Ryzen 3600x, Asus x570 Aorus Elite inkl. kylare

Hejsan hoppsan!

Jag lever livet med studentekonomi och i nuläget råder det lågkonjuktur, därför säljer jag idag mina älskade datordelar. Dessa delar har jag enbart använt för gaming, dvs ej mining. Processorn och moderkortet har använts i ett välkylt chassi och har därför inte skådat temperaturer över 60 grader. Digitalt kvitto finns tillgängligt för alla delar. Vid snabb och smidig affär kan priset diskuteras.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Blev nog lite fel i rubriken gällande moderkortet som är från Gigabyte och inte Asus

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 11400F | GPU: GTX 760 2GB | MB: Gigabyte B560M Aorus Pro | RAM: Corsair Vengance LPX 16GB @ 3200 Mhz | PSU: Seasonic Focus GX 650 watt | Chassi: Fractal Design Meshify 2 Compact | SSD: Kingston A2000 1TB | CPU-Kylare: Cooler Master Evo 212 v2

Bildskärm: MSI Optix G242 | Mus: Endgame Gear XM1r | Tangentbord: Varmilo VA88 Charcoal MX Red

Permalänk
Medlem

Hej,

Inga minnen i paketet?

Permalänk
Medlem

Bjuder 1800:- för 3600x och hämtning om du kan tänka dig att sälja den separat.

Visa signatur

| Ryzen 5800X | ASUS X570 TUF | 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 CL16 | Asus RTX 3080 Strix OC | 2x Samsung 970 Evo 1TB M2 SSD | Seasonic 850W Focus Gold modulärt || Kylning: Corsair H115i PRO, 9x 140mm Be Quiet! Silent Wings 3 PWM || Skärm: ASUS MG279Q || Chassi: Fractal Design Meshify 2 Dark TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av pavl1sh:

Blev nog lite fel i rubriken gällande moderkortet som är från Gigabyte och inte Asus

Tusen tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axelron:

Hej,

Inga minnen i paketet?

Tyvärr!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dance:

Bjuder 1800:- för 3600x och hämtning om du kan tänka dig att sälja den separat.

Jag är ledsen, inget säljs separat.