Permalänk
Medlem

Siberia 840

Skänker Siberia 840, fullt fungerande, då jag inte använder dem. Har tidigare fått dem av annan medlem här i forumet. Någon ställde sig i kö till dessa och jag lovade att höra av mig om lurarna skulle få ny ägare. Nu kommer jag inte ihåg vem detta var eller om det fortfarande är aktuellt och jag har inte kvar meddelandet. Tror jag kommer ihåg namnet när jag ser det. Annars är det först till kvarn som gäller gäller. Finns i Malmö.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Just think of me as one you never figured..."

Permalänk
Medlem

Jag tar dem gärna! Betalar frakt + lite extra

Permalänk
Medlem

Du är först i kö! Jag vill bara vänta lite och se om om han som köade sist hör av sig då jag lovat det. Annars är de dina. Något extra vill jag inte ha då jag själv fått dem.

Återkommer!

Visa signatur

"Just think of me as one you never figured..."

Permalänk
Medlem

Helt förståeligt, jag kan vänta på det. Och kan bara betala frakt om det föredras.

Permalänk
Medlem

Vet att jag letat efter ett par sådana här men osäker på om jag köat tidigare?
Annars ställer jag mig i kö nu haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pinnen:

Skänker Siberia 840, fullt fungerande, då jag inte använder dem. Har tidigare fått dem av annan medlem här i forumet. Någon ställde sig i kö till dessa och jag lovade att höra av mig om lurarna skulle få ny ägare. Nu kommer jag inte ihåg vem detta var eller om det fortfarande är aktuellt och jag har inte kvar meddelandet. Tror jag kommer ihåg namnet när jag ser det. Annars är det först till kvarn som gäller gäller. Finns i Malmö.

Läs hela annonsen här

Borde du inte kunna se det i inläggshistoriken?

Mvh J

Visa signatur

Laptop: Asus G750JX Processor: Intel Core i7 4700HQ Minne: 16GB DDR3 1600mhz Grafik: Nvidia GTX770m 1GB OS: Windows 8 64bitar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaxione:

Borde du inte kunna se det i inläggshistoriken?

Mvh J

Har av någon anledning inga meddelanden kvar. Och annonsen är borta sedan länge.

Visa signatur

"Just think of me as one you never figured..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pinnen:

Har av någon anledning inga meddelanden kvar. Och annonsen är borta sedan länge.

https://www.sweclockers.com/marknad/191992-siberia-840-skanke...

Permalänk
Medlem

Där ser man! Tack!

Visa signatur

"Just think of me as one you never figured..."

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Köar med men det är bara batteriet jag skulle behöva.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

Har spårat tidigare intressenten och lurarna är hans som utlovat.

Visa signatur

"Just think of me as one you never figured..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:

Köar med men det är bara batteriet jag skulle behöva.

Jag har samma headset och haft i ett par år så batterierna börjar bli ganska dåliga.
Men de är väldigt bra pris på deras egna hemsida om nya behövs så det kan jag varmt rekommendera:
https://steelseries.com/gaming-accessories/battery-pack

Dock finns det inte alltid i lager men skriv upp din mail och var snabb när du får notis om att det trillar in i lager igen.

//Max

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMadMax:

Jag har samma headset och haft i ett par år så batterierna börjar bli ganska dåliga.
Men de är väldigt bra pris på deras egna hemsida om nya behövs så det kan jag varmt rekommendera:
https://steelseries.com/gaming-accessories/battery-pack

Dock finns det inte alltid i lager men skriv upp din mail och var snabb när du får notis om att det trillar in i lager igen.

//Max

Tackar.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

"Just think of me as one you never figured..."