Utbilda sig till framtidsäkra jobb

Permalänk
Medlem
Skrivet av wounds:

Nej, det är klart, det handlar såklart också om vilken bransch man är i, vilken typ av säljare man är och vilket företag man jobbar för. Jag har mer än sjudubblat min lön på 14 år men det stora lyftet kom när jag började jobba för ett amerikanskt bolag.

Ett amerikanskt bolag i Sverige? För min del var det Stora lyftet att flytta utomlands. Hade tredubblat lönen i Sverige, men att flytta utomlands ledde i ett slag till ytterligare en tredubbling, i allt drygt tio gånger ingångslönen. Det hade jag aldrig uppnått om jag inte flyttat till ett höglöneland.

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 // Macbook Pro 14" 2021 //MacbookPro M4Pro 12/16 late 2024 24GB/1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av bubbelbabbel:

Ett amerikanskt bolag i Sverige? För min del var det Stora lyftet att flytta utomlands. Hade tredubblat lönen i Sverige, men att flytta utomlands ledde i ett slag till ytterligare en tredubbling, i allt drygt tio gånger ingångslönen. Det hade jag aldrig uppnått om jag inte flyttat till ett höglöneland.

Jag hade förmodligen tjänat det dubbla i staterna men jag skulle inte vilja bo där med barn och familj.

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Phanteks Revolt Platinum ROG STRIX X670E-A GAMING 9950X3D NZXT Kraken Elite 360 32GB Corsair Titanium 6000MHz Powercolor 7900XTX Hellhound Crucial T700 2TB Vertex Pok3r MX Brown AOC Agon Pro AG276QZD Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av wounds:

Ha ha, absolut! Vi har precis anställt en till så det kanske dröjer ett tag men det är inte helt omöjligt att det blir fler tillfällen framöver. Extrem tillväxt just nu.

Har krav på att jag kan jobba hemifrån och då utgå från hemmet men det torde inte vara några problem.
Vad är det som ska säljas?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10