LäskBusters: Ingefära och flytande Jenka-edition

Permalänk
Konsolpleb 🕹

LäskBusters: Ingefära och flytande Jenka-edition

@medbor dök upp på besök på kontoret och hade med sig läsk. Vi bjussade dock på två varianter som legat i kylen ett tag.

Birch Beer och Bundaberg Ginger Beer.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Kul grej, definitivt något ni får fortsätta med
Blir lite mycket med hårdvara ibland så då är det kul med lite chill och drycktest.

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Myllerman:

Kul grej, definitivt något ni får fortsätta med
Blir lite mycket med hårdvara ibland så då är det kul med lite chill och drycktest.

Är du (eller någon annan för den delen) sugen på att komma förbi på en läsk eller dumpa av en läsk som vi bör testa etc så är det bara att dra iväg ett PM

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Bundaberg är fina grejer om man vill ha en väldigt söt historia. Den river inte i halsen som vissa andra typer av ginger ale/ginger beer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

@medbor dök upp på besök på kontoret och hade med sig läsk. Vi bjussade dock på två varianter som legat i kylen ett tag.

Birch Beer och Bundaberg Ginger Beer.

https://youtu.be/RGeOwTAqKr4

Gött! Snygg hint med nästa klipp i vasken (där den hör hemma )

Edit: Hade nästan glömt steg tre på denna video (real ginger)... den satte sig i halsen, lite för mycket ingefära för mig till slut ändå

Edit2: kom på att Adam Savage specifikt pratade som den sockerfria varianten om jag minns rätt, men det var inte exakt den som vi testade inser jag nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Är du (eller någon annan för den delen) sugen på att komma förbi på en läsk eller dumpa av en läsk som vi bör testa etc så är det bara att dra iväg ett PM

Lite för blyg för det haha men tack för inbjudan!

Permalänk
Medlem

Ginger Beer är inte fel om ni frågar mig. Vaken utan eller med alkohol. som drink då.
Jag gillar inrangera även om de oftast är i mat.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem

I en halv sekund trodde jag fasiken det var Morgan från Ullared

Visa signatur

LMAOSHMSFOAIDMT = Laughing my ass off so hard my sombrero fell of and I dropped my taco

Permalänk
Medlem
Skrivet av skanepiraten:

I en halv sekund trodde jag fasiken det var Morgan från Ullared

Tack(?)

Edit: Inte helt olikt:

Edit2: annars har jag ofta hört att jag är lik Erik Stern (rektorn i Bonusfamiljen):

Men nu var jag lite väl rakad

Permalänk
Medlem
Skrivet av skanepiraten:

I en halv sekund trodde jag fasiken det var Morgan från Ullared

Nej, en ung Jack Black!

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb