Logitech G305 + TKL tangentbord

Permalänk
Medlem

Logitech G305 + TKL tangentbord

Hej! Söker efter en begagnad G305 och ett begagnat TKL tangentbord för att komma ned i pris.

Leta gärna i gömmorna där hemma, hade varit väldigt uppskattat att hitta det jag söker. Eventuellt musmatta också men då bör den vara i nyskick.

Tack!
/Christian

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej! Förstår om det är specifikt en G305 du letar efter men tänkte på att jag har en SteelSeries Rival 3 Wireless liggandes i fint skick om du är intresserad. Väldigt lik G305 när det gäller features men har ju lite en annan shape såklart.

Permalänk
Medlem

Har en Logitech g502 Hero som knappt är använd är det något som låter intressant ?

Visa signatur

AMD® RYZEN™ 7 9800X3D
Red Devil Ultimate RX 6900 XT 16GB
MSI B650 Gaming Plus WIFI
Crucial Pro OC 32GB DDR5 6400 MHZ
Mobil: Google Pixel 9 PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av axelpaxel:

Hej! Förstår om det är specifikt en G305 du letar efter men tänkte på att jag har en SteelSeries Rival 3 Wireless liggandes i fint skick om du är intresserad. Väldigt lik G305 när det gäller features men har ju lite en annan shape såklart.

Skrivet av Felixark:

Har en Logitech g502 Hero som knappt är använd är det något som låter intressant ?

Tyvärr är det just en G305 jag är ute efter, men uppskattar verkligen svaren! Finns säkert någon annan som hittar hit som blir intresserad!

Permalänk
Medlem

Har hittat en annan SweClockare här i Karlstad som hade en G305! Nu letar jag endast efter tangentbord eller billigare hörlurar, exempelvis Hyper X Cloud II som jag har väldigt bra erfarenheter av.

Permalänk
Medlem

Har ett Corsair K65 RGB med bruna brytare som ska säljas om det är av intresse?

Permalänk
Medlem
Skrivet av baath:

Har ett Corsair K65 RGB med bruna brytare som ska säljas om det är av intresse?

Det kan vara intressant! Skicka mig ett PM med vad för pris du tänkt dig.

Permalänk

Hej

Jag har allt du söker samt ett Varmilo VA69 Special Edition Brown

Permalänk
Medlem
Skrivet av williamwojin:

Jag har allt du söker samt ett Varmilo VA69 Special Edition Brown

Redan fått tag i musen, men stort tack ändå! Sedan när det gäller tangentbord tänker jag mig söder om 400kr då ett nytt G PRO går på 666kr på Elgiganten just nu.