Permalänk
Medlem

Oculus Rift CV1

Säljer min Oculus Rift CV1 då jag införskaffade en Valve Index för några månader sedan. Inköpt 2019. Perfekt för någon som vill testa på VR utan att gå all-in direkt, jag tycker fortfarande det är ett fullt dugligt headset som fungerar väldigt bra för det mesta.

Medföljer gör en extra kamera för room scale med en aktiv USB-förlängningssladd (4 eller 5 meter lång, lite osäker) samt 2x VRCover som täcker ansiktsmasken. Digitalt kvitto finns om så önskas, men garantitiden är slut.

Kan eventuellt skickas om det helt saknas intresse för upphämtning, men prioriterar upphämtning över högsta bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Börjar med 800+frakt

Visa signatur

- Citera för svar -

Permalänk
Avstängd

1000+frakt

Permalänk
Medlem

Bud noterade, avslutar budgivning söndag kl 23.59.

För eventuella framtida budgivare ska fortfarande noteras att jag föredrar upphämtning, dvs X kr + upphämtning är ett bättre bud än X kr + frakt.

Permalänk
Nytt bud: 1 000 kr Upphämtning nästa helg
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd

Om du skulle kunna frakta under veckan istället för vänta en vecka är mitt bud fortfarande uppe ((:

Permalänk

Ber om ursäkt men får dra tillbaka mitt bud!

Permalänk
Medlem

Då ligger @skolprojekt10 först. Jag kan skicka på måndag så länge betalning kommit in och fraktsätt blivit bestämt.

Avvaktar dock fortf. till på söndag för att avsluta budgivning då jag starkt föredrar upphämtning.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad