Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

IKEA vecklar ut nya smarta gardiner

Permalänk
Medlem
Skrivet av wooldz:

Är nog tyvärr inte möjligt. Öppnade inte upp totalt men tror som sagt som att det bara fanns utrymme för upp till absolut max (kan varit lite mindre) 3cm att ta bort. Tror den enda skillnaden på praktlysning och tredansen är ett lager plast på insida av tyget på tredansen.

OK, tack
Får inspektera på IKEA och kanske köpa ett ex för test, finns det några intressanta alternativ?
Kör Tuya på allt hemma och i stugan och gillar att det är öppet system, eget vlan för ökad säkerhet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Unpoor:

OK, tack
Får inspektera på IKEA och kanske köpa ett ex för test, finns det några intressanta alternativ?
Kör Tuya på allt hemma och i stugan och gillar att det är öppet system, eget vlan för ökad säkerhet.

Teknikveckan.se skriver ju rätt aktivt om alternativ ibland men för min del så är det en konstnadsfråga med, finns mycket annat man vill ha 😉. Lycka till!

Permalänk
Medlem

Är sjukt nöjd med min nuvarande "smarta" rullgardrin från Ikea. Var dock ett jävla meck att parkoppla med deras hubb, men det kanske är något de jobbat på med sina kommande modeller. Mörklägger bra också!

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller