PALIT Geforce RTX 2080 GamingPro OC

Permalänk
Medlem

PALIT Geforce RTX 2080 GamingPro OC

Säljer nu mitt grafikkort för att dryga ut budgeten till sommaren!

Modellen är ett Palit Geforce RTX 2080 GamingPro OC, som har använts av mig under det senaste året efter att ha köpts begagnat här på marknaden. Just nu sitter kortet i ett thunderbolt-chassi (Akitio Node, något slitet yttre men fullt fungerande) och har använts externt tillsammans med min laptop.

Kortet fungerar alldeles utmärkt, och presterar väl utan hög ljudnivå eller liknande. Stödjer också DLSS, vilket ger en bra prestandabonus över GTX-kort.

Kortets originalkartong finns kvar, så både frakt och avhämtning går bra. Prioriterar avhämtning + snabb affär! Kortet finns att hämta i Gamla Stan, Stockholm. Har haft många tidigare annonser, så referenser borde gå att gräva fram om det önskas!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

3500:-, hämtas.

Permalänk
Avstängd

3600. Hämtar.

Permalänk
Medlem

3800kr hämtar

Permalänk
Medlem

4000 hämtar

Permalänk
Medlem

4100 hämtar

Visa signatur

Main rig: Ryzen 7 7800X3D, Palit GameRock RTX 4090 24GB, MSI B650i Edge WiFi, 32GB Corsair Vengeance DDR5 6000MHz, 4TB Crucial P3 Plus, 1TB Kingston Renegade, 1TB Samsung 860 QVO, Asus Prime AP201, Corsair iCUE H100i Elite Capellix White.

Och massa RGB-Spya såklart.

Permalänk
Medlem

Bud noterade! Låter det fortgå någon dag till.

Permalänk
Medlem

Får nog dra tillbaka mitt bud! Fick tag på 2080ti jag egentligen ville ha!

Visa signatur

Main rig: Ryzen 7 7800X3D, Palit GameRock RTX 4090 24GB, MSI B650i Edge WiFi, 32GB Corsair Vengeance DDR5 6000MHz, 4TB Crucial P3 Plus, 1TB Kingston Renegade, 1TB Samsung 860 QVO, Asus Prime AP201, Corsair iCUE H100i Elite Capellix White.

Och massa RGB-Spya såklart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Uhlhorn:

4000 hämtar

Skrivet av EmilPersson03:

Får nog dra tillbaka mitt bud! Fick tag på 2080ti jag egentligen ville ha!

Noterat, @CarlUhlhorn leder. Avslutar budgivning ikväll kl.19! Kommer ett nytt bud in nära sluttiden förlänger jag den med en kvart för varje bud.

Lycka till!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeeKer3Million:

Noterat, @CarlUhlhorn leder. Avslutar budgivning ikväll kl.19! Kommer ett nytt bud in nära sluttiden förlänger jag den med en kvart för varje bud.

Lycka till!

Tyvärr hittade jag ett annat kort efter @EmilPersson03 's bud så måste dra tillbaka mitt jag också

Permalänk
Medlem

Jag säljer ogärna under 4000kr, så jag lämnar annonsen uppe tills bättre bud.

Permalänk
Medlem

4100kr och upphämtning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kamdig:

4100kr och upphämtning

Kan även tillägga att jag kan svänga förbi idag