Pixel 6a, någon mer som beställt?

Permalänk
Medlem

Pixel 6a, någon mer som beställt?

Hej!

Jag blev för sugen på nytt telefon sen min Xperia XZ 1 Compact börjar frysa och klaga på massor av saker, så skapade en mailboxde och beställde Pixel 6a från tyska google (ingår just nu pixel buds).

Är det någon annan som testat det eller som har lite hands on med modellen? Känner att jag kanske borde frågat det innan jag beställde men om inte annat kan jag dela med mig av mina erfarenheter om det går vägen eller ej.

Stod mellan zenfone och pixel a men zenfone blev så dyr (om jag inte hade velat ha en chromebook iofs).

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem

Ok, inte så mycket Buzz här 😁

Jag beställde med hjälp av mailboxde.com och för drygt 16 euro skickade de telefonen till mig. Skriver detta på den nu. Känner mig ovan vid en så stor telefon (hade Xperia compact innan) men kameran är bra, skärmen trevlig och det mesta funkar fint. Långsam fingeravtrycksläsare men tror jag vänjer mig efter hand.

Jag fick med ett par Pixel buds series A och de är riktigt trevliga

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W