Anmäl dig till Meet & Geek: GBG Edition

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Nu ska samtliga som anmält sig ha ett stycke PM gällande matbeställning i inkorgen här på SweClockers! Svara gärna på det ASAP, så blir alla nöjda och glada.

Permalänk
Medlem

Tack @enviro. Mitt getöga hade tagit sen semester tydligen så utan PM hade jag nog missat det här.

Permalänk
Inaktiv

Det har tjatats lite på Discord att jag skulle med, först tänkte jag komma lite senare och bara ta några öl. Men om det finns plats och tid för det nu så kan jag ta ett säte vid borden för förtäring också!

Permalänk
Bussovi_ by XHI

@Enviro skriv upp Katten på sista platsen innan du får smisk!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av anon344347:

Det har tjatats lite på Discord att jag skulle med, först tänkte jag komma lite senare och bara ta några öl. Men om det finns plats och tid för det nu så kan jag ta ett säte vid borden för förtäring också!

Skrivet av Bussović:

@Enviro skriv upp Katten på sista platsen innan du får smisk!

It is done! Är fan orimligt taggad.

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Har hämtat ett paket från vänner till SweClockers. Vad tror ni, blir det hårda eller mjuka klappar att slåss om?

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vzano:

Har hämtat ett paket från vänner till SweClockers. Vad tror ni, blir det hårda eller mjuka klappar att slåss om?

<Uppladdad bildlänk>

Paket med pingvin stänger för allihopa!

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Vzano:

Har hämtat ett paket från vänner till SweClockers. Vad tror ni, blir det hårda eller mjuka klappar att slåss om?

<Uppladdad bildlänk>

Ananaslökar?

Permalänk
Bussovi_ by XHI
Skrivet av anon344347:

Ananaslökar?

Nu lugnar vi ner oss!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bussović:

Nu lugnar vi ner oss!

Mums, riktigt retro-snacks!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Nu är det lite mer än en vecka kvar innan Meet & Geek gästar Bästkusten och vi är verkligen taggade till tusen! Det kommer verkligen bli svinfett att träffa er alla, tjöta och dricka en eller två vuxenläsk.

Matbeställningar kommer skickas in i morgon och nästan alla har berättat vad de vill käka, men det finns några eftersläntrare. @pinnerto, @Jojkenstein, @jalkmar, @Supair och @freevorn får jättegärna kika på menyn och svara på PM här på SweClockers.

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Liten update: Matbeställning är inskickad och klar! De få som inte levererade matbeställning i tid får leva med att vara tvungna att vänta på käk på fredag.

Vi som åker ner från redaktionen är rackarns pepp att åka ner till Götet och umgås och vi jobbar på att förse er med kvalitetsunderhållning i quiz-form – givetvis med trevliga priser!

Innan festligheterna drar igång har vi en liten förfrågan av er. Ta gärna ett corona-snabbtest innan för att säkerställa att ni är friska. Och om livet kommer i vägen och ni måste avboka, gör gärna det så tidigt som möjligt så att vi kan lösa matbeställningsdelen illa kvickt samt ge platsen till någon annan SweC-are.

Med det sagt: Fifan va kul det ska bli!

Permalänk
Medlem

Ska bli sköj!

Visa signatur

AMD Ryzen 5900X - ASUS Radeon RX6900XT - ASUS Strix B550-I - Crucial Ballistix DDR4 CL16 3600MHz 32GB - 2xSamsung 980 PRO 1TB - Corsair SF750 - Barrow Block/Pump, Black Ice Nemesis GTS240 XFlow rad, soft tube loop with quick disconnects - 2x140mm, 2x60mm, 1x slim 92mm Nocuta fans - SSUPD Meshlicious

Permalänk
Medlem

Fått förhinder och lämnar vidare min plats till en lycklig. Ha så kul

Permalänk
Medlem

Vilka blir ni från kontoret som åker ner? 😁
Ska bli skitkul!

Visa signatur

Hemmabio - LG C7 55", nVidia Shield TV 2017, Onkyo TX-NR656, Dynavoice DF-5, Dynavoice DX-5, Dynavoice DC-5
Server - Dell T20 /w E3-1225v3, 1050 TI 4GB, 24GB RAM, 30TB HDD /w parity + 628GB SSD
Bärbart Retina Macbook Pro 13" Early 2015 [i5, 512GB],Sony Xperia 5 II , MediaPad 5 10,8"

Permalänk
Medlem

Det ska bli riktigt mysigt! Perfekt avslutning på en hård arbetsvecka och samtidigt en perfekt start på en veckas semester!

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Sweex:

Vilka blir ni från kontoret som åker ner? 😁
Ska bli skitkul!

Det blir jag, Calle (@CrispVanDahl) och Anders (@Enlightener) från redaktionen, sen @DavidtheDoom och @Vzano från moddteamet.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Represent! 😎

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Jag måste avboka. Testat positivt på Corona i kroppen, och inte den sort man köper i baren :’(

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Penguin:

Jag måste avboka. Testat positivt på Corona i kroppen, och inte den sort man köper i baren :’(

<Uppladdad bildlänk>

Ah, shit. Tråkigt. Du får krya! Svinbra att du testade innan, ändå.

Om någon annan känner sig krasslig, så är ett hett tips att dra ett snabbtest.

Permalänk
Medlem

Sådär! tillslut fixat barnvakt till ungen, att få dricka öl med gött folk ska vara så svårt -_-
Redo 19:00. Tar gärna Penguin eller Supair plats om det går bra på så kort varsel @Enviro?

Visa signatur

Asus P6T SE | i7 920 @ 4Ghz | Noctua NH-D14 | OCZ Platinum 12Gb DDR3@1600Mhz | EVGA 275GTX | Intel SSD x25g2 | 3x WD Green 1000GB RAID5 | WD 1500GB 5400rpm | ATCS 840 | Corsair HX 750W | Creative SB X-Fi XtremeGamer | Win7 x64 | Dell U2410F | Samt massa noctua fläktar

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Kampfisk:

Sådär! tillslut fixat barnvakt till ungen, att få dricka öl med gött folk ska vara så svårt -_-
Redo 19:00. Tar gärna Penguin eller Supair plats om det går bra på så kort varsel @Enviro?

Det är lite kö, men rekar om du kan få plats!

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Kampfisk:

Sådär! tillslut fixat barnvakt till ungen, att få dricka öl med gött folk ska vara så svårt -_-
Redo 19:00. Tar gärna Penguin eller Supair plats om det går bra på så kort varsel @Enviro?

Det finns utrymme, så du är varmt välkommen!

Skicka PM med matbeställning, så skriver jag upp det på listan asap.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Det finns utrymme, så du är varmt välkommen!

Skicka PM med matbeställning, så skriver jag upp det på listan asap.

Underbart,
PM skickat
taggad för ikväll!

Visa signatur

Asus P6T SE | i7 920 @ 4Ghz | Noctua NH-D14 | OCZ Platinum 12Gb DDR3@1600Mhz | EVGA 275GTX | Intel SSD x25g2 | 3x WD Green 1000GB RAID5 | WD 1500GB 5400rpm | ATCS 840 | Corsair HX 750W | Creative SB X-Fi XtremeGamer | Win7 x64 | Dell U2410F | Samt massa noctua fläktar

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Ikväll smäller det! Start och mingel osv kickar igång 18:00 och ser till att matserveringen sker 20:00 så att folk hinner tjöta av sig och sätta sig ner. Fattar att det finns folk som inte fått stoppa något i munhålet innan dess, men vi ser till att det finns snacks att trycka i sig innan maten serveras. Om det krisar på matfronten är det bara att hojta på plats så löser vi det.

Om ni inte pallar vänta till 18:00 för att umgås kommer några från redaktionen vara på plats typ en timme innan, så om du har möjlighet så är det bara att komma förbi redan innan.

Vi ses ikväll, gänget!

Permalänk

Negativt covid resultat! Ses sen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alex_eken:

Negativt covid resultat! Ses sen!

Skönt för dig!
Själv blev man förkyld .. inte covid som tur är!

Hoppas ni får det skoj! Jag får komma på nästa istället:)

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av Alex_eken:

Negativt covid resultat! Ses sen!

Let's go!!!!

Liten update gällande mat: Den trillar inte in 20:00, utan strax innan 19:00.

Permalänk
Medlem

Negativt test här med. Ses ikväll!

Visa signatur

AMD Ryzen 5900X - ASUS Radeon RX6900XT - ASUS Strix B550-I - Crucial Ballistix DDR4 CL16 3600MHz 32GB - 2xSamsung 980 PRO 1TB - Corsair SF750 - Barrow Block/Pump, Black Ice Nemesis GTS240 XFlow rad, soft tube loop with quick disconnects - 2x140mm, 2x60mm, 1x slim 92mm Nocuta fans - SSUPD Meshlicious

Permalänk
Master of Overkill

När börjar fördrinkarna då????

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240