Destiny 2 - Aktiv klan för nya som gamla spelare.

Permalänk
Medlem

Destiny 2 - Aktiv klan för nya som gamla spelare.

CHAMPIONS OF THE SOL är en ny clan för alla svenska Destiny-spelare som vill ha en gemenskap och ett fireteam till PvP, Nightfalls, Raids och andra aktiviteter som upplevs bäst i grupp. Ingen press, ingen stress, livet ser olika ut för alla och ni deltar så mycket som ni har tid och ork till.

Oavsett om ni har precis börjat eller spelat i år så är ni välkomna så länge ni bemöter andra med respekt.

Är du ny i Destiny 2 och har funderingar så hjälper vi även gärna till!

https://discord.gg/xFZx9Rr3xr

https://www.bungie.net/en/ClanV2?groupid=4941428

Permalänk
Medlem

Det börjar ju bra: "This system is temporarily disabled for maintenance."

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Haha, dålig timing med inlägget! Det bör vara tillbaka inom några minuter.

Permalänk
Medlem

Då var Dr.Mabuse#3948 online igen

För nya spelare och dem som missat dessa API:er som förbättra spelupplevelsen:
https://destinyitemmanager.com/ för att hålla ordning på inventarier, rustning mm.
https://www.todayindestiny.com/ överblick över alla pågående aktiviteter.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk

Är ni fortfarande aktiva? Letar efter en skön svensk klan att hoppa med i. Min main är en Warlock(solar eller void, samt en ok arc-build) med lightlvl 1596, men dom andra 2 är inte långt efter, typ 1592 eller nåt.

Permalänk
Medlem

Jadå! Vi har blivit lite större nu så är cirka 20 pers varav kanske 10ish är aktiva dagligen. Du får gärna joina!

Permalänk
Medlem

Jag kommer nog att Joina också, har saknat Destiny lite faktiskt och ha en Clan att köra toksvåra Raids med

edit:
Jag drog igång download direkt och Joinade. Jag hade visst blivit av med min gamla profil men men. Nu är jag här Don_Tool#1958

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

Välkommen! Joina gärna discorden också ifall du inte har det.
Vi försöker köra raids minst en gång i veckan, desto fler vi blir ju lättare kommer det bli att anordna flera gånger. Vi tre som leder har inga problem med att lära ut raidsen heller ifall man känner sig osäker!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bumber:

Välkommen! Joina gärna discorden också ifall du inte har det.
Vi försöker köra raids minst en gång i veckan, desto fler vi blir ju lättare kommer det bli att anordna flera gånger. Vi tre som leder har inga problem med att lära ut raidsen heller ifall man känner sig osäker!

Ska jag absolut göra! Jag satte igång download på spelet imorse innan jobbet så ikväll när jag kommer hem så lägger jag till kanalen på Discord också.
Ja lite rostig är man allt vad det gäller att köra raids. För ett par år sen var vi ett gäng som körde frekvent men det var på Playstation tiden för mig. Nu har det varit lite lowops på den fronten och jag känner att jag är redo för det igen fast på PC denna gången, jag vet inte varför jag inte hittar min gamla profil men det är inte hela världen

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

Oj! Det blev ett par timmar som försvann där! Har glömt hur komplext det är på sina ställen men jag börjar komma tillbaka till mitt gamla ja igen

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

Vi hjälper gärna till om du har frågor eller funderingar, det är bara att skriva i general på discord eller att joina en voice-kanal när någon sitter där ☺️

Permalänk
Medlem

DLC

Vilka DLC kör ni? Märker att det mesta är låst bakom DLC och får nog köpa nått senare. Iallfall Witch Queen och Beyond the light, det borde räcka ett tag

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

Det är de två viktigare! Kör du via epic game store så får du 30th anni gratis också

Permalänk
Medlem

Igår gjorde jag och Gulagtus Prophecy Dungeon, gick ju bra efter ett par missöden av att trilla av hahaha. Hade varit roligt om vi kunde bli några fler idag och samlat ihop till en raid?

Visa signatur

TV: LGOLED65B1
PC:
Corsair Crystal 570X - ASUS ROG Strix B560-A GAMING - i9 11900K - ZOTAC 3080Ti AMP EXTREME HOLO - SAMSUNG 960 EVO 250GB - WD Blue SSD 1,5tb RAID - Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz 32GB - Corsair RM1000i - ASUS VG27BQ - Steel Series Apex Pro - Steel Series Rival 5.
Mobil: OnePlus 10 Pro

Permalänk
Medlem

Vår lilla klan söker fler medlemmar och vi ska dra en Vault of Glass ikväll vid 21 om någon är sugen 😊 Finns plats kvar.

https://discord.gg/tWE2E4VD

Visa signatur

Serenity now

Permalänk
Medlem
Skrivet av dibban:

Vår lilla klan söker fler medlemmar och vi ska dra en Vault of Glass ikväll vid 21 om någon är sugen 😊 Finns plats kvar.

https://discord.gg/tWE2E4VD

Ni får gärna joina vår clan-discord och kolla där, vi är i dagens läge närmare 40 pers så chanserna är stora att du lär hitta någon/några till er raid ikväll.
Det enda jag ber om är att du inte aktivt försöker rekrytera folk till din clan där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bumber:

Ni får gärna joina vår clan-discord och kolla där, vi är i dagens läge närmare 40 pers så chanserna är stora att du lär hitta någon/några till er raid ikväll.
Det enda jag ber om är att du inte aktivt försöker rekrytera folk till din clan där.

Lugnt, det var igår kväll och raiden blev av. Tack ändå!

Visa signatur

Serenity now

Permalänk
Medlem

Hoppade in på Discord, tänkte ansöka genom Bungie.net också spelade en del D1 och tidigt D2, kom tillbaka för typ en månad sedan och saknar att skjuta aliens med gött folk!

Permalänk

Tjena tänkte höra om ni fortfarande är aktiva?
Hade varit kul att lira med några från samma land.
Nu när lightfall släpps.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av DrSnaggles:

Tjena tänkte höra om ni fortfarande är aktiva?
Hade varit kul att lira med några från samma land.
Nu när lightfall släpps.

Joinade hoppar in i morgon och kör lite🤘

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vi rekryterar fortfarande aktivt och har snart 150 medlemmar, clanen in-game är full dessvärre men vi kollar på att uttöka med en andra och tredje clan. Joina gärna discorden och häng lite med oss!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bumber:

Vi rekryterar fortfarande aktivt och har snart 150 medlemmar, clanen in-game är full dessvärre men vi kollar på att uttöka med en andra och tredje clan. Joina gärna discorden och häng lite med oss!

Jag och grabben har joinat er Discord och sökt till klanen. Hoppas vi får plats. 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fetskaft:

Jag och grabben har joinat er Discord och sökt till klanen. Hoppas vi får plats. 🙂

Välkomna! Vi är på gång att skapa en andra clan i spelet, håll koll på discorden då vi kommer annonsera det där! Tills dess är ni välkomna att joina voice och hänga med oss ☺️

Permalänk
Medlem

Skulle vara roligt att ha några svenskar att spela med,ser discord länken fungerar dock inte längre

Permalänk
Medlem
Skrivet av basheri:

Skulle vara roligt att ha några svenskar att spela med,ser discord länken fungerar dock inte längre

Testade den precis och det ser ut som den fungerar. Försök gärna en gång till, skulle det än dock inte fungera så kan jag skicka en ny länk till dig genom pm.

Tack!

Permalänk
Medlem

japp det fungerde nu det var fel länk jag kopierat mvh

Permalänk
Medlem

Hej! Hade gärna gått med någon svensk klan. Hade varit kul att köra något utanför matchmaking off så att säga!

Discorden verkar inte funka om jag klickar på den iaf?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Weakzter:

Hej! Hade gärna gått med någon svensk klan. Hade varit kul att köra något utanför matchmaking off så att säga!

Discorden verkar inte funka om jag klickar på den iaf?

Hej, självklart är du välkommen! Länken ska fungera så vitt jag kan se. Försök gärna igen. Skulle det mot all förmodan inte fungera då så kan jag skicka en länk i PM till dig!

Permalänk

Joinar gärna om det finns plats, har inte kört en raid sedan Leviathan så har en del att ta igen

Visa signatur

"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free" De= hon, han. Dem= honom, henne
Learn the f**king language

Permalänk
Medlem
Skrivet av d_blomgren:

Joinar gärna om det finns plats, har inte kört en raid sedan Leviathan så har en del att ta igen

Det är bara att gå med på discord. Det söks folk till raids och andra aktiviteter konstant så håll bara koll i lfg-kanalen och på admin-skapade events!