Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Anmäl dig till Meet & Geek: Ack Värmland

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Nu är jag på plats! Sitter nära baren iklädd i Moderskeppet Crew-tisha och ser ut som André på SweClockers!

Bordet är som sagt bokat från 1830 och om du kommer sent är det bara att fråga efter SweClockers-gänget.

Update:
Tydligen finns det elva barer, men vi sitter vid baren i spelhörnan!

Update 2:
Vi har satt oss och det är bara att gå till hovmästaren och fråga efter SweClockers så kommer de leda er till rätt plats.

Permalänk
Medlem

Hah, tände lampan och typ sa dags att gå hem o lägga sig. Well, vi hade kul ikväll. 😊

Permalänk
Medlem

Tack för en riktigt trevlig kväll!
- Andreas

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Stort tack till alla som kom förbi ikväll! Riktigt trevligt att ses! 😊

Permalänk
Quizmaster Karlstad 2022

Tack alla, riktigt trevlig kväll

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D | MSI B350 TOMAHAWK | AMD Ryzen 5700x | Asus Radeon R9 290X 4GB DirectCU II |Asus Xonar Essence STX |Onkyo TX-8030 |Canton Plus-C, Plus-S | G.SKILL Ripjaws 16 Gb 3600 MHz | Force MP510 1Tb | EVGA Supernova G3 750w PSU | ASUS ROG Gladius III | Logitech Illuminated keyboard | 25" Dell Ultrasharp U2515H /\/\

Permalänk
Jubileumsmästare

Tack för en riktigt trevlig kväll.

Permalänk
Quizmaster Karlstad 2022

Tack alla för en trevlig kväll

Permalänk
Medlem

Tack själva!

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

@Fahrbot Har du länken till röstprogrammerings tillägget för vscode som jag pratar om:
https://github.com/cursorless-dev/cursorless

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Sådär! Tummen är officiellt ur och galleri har laddats upp med bilder från kvällen. Har ni andra bilder är det bara att slänga över till mig på ett eller annat sätt så petar jag in dessa i bildsamlingen.

Och igen: Stort tack alla som kom! Det var verkligen svinroligt och ser fram emot nästa gång vi ses.

https://www.sweclockers.com/galleri/15657-anmal-dig-till-meet...