Google TV youtube "innehåller betald marknadsföring" tabort?

Permalänk
Medlem

Google TV youtube "innehåller betald marknadsföring" tabort?

Hej Swecers!

Jag har en Google TV till min Panasonic Plasma. Jag har ett problem med YouTube appen: Hur får jag bort rutan uppe i vänstra hörnet på youtube som säger "innehåller betald marknadsföring"? Den är kvar under hela videoklippet. Jag får en kvarhängande spökbild på min Plasma efter 10 min då rutan är statisk med hög kontrast. På min mobiltelefon försvinner rutan av sig själv efter ca 1 min men på google TV är den kvar hela tiden även om klippet är en timme eller mer. Riktigt irriterande.

Min Plasma tar tacksamt emot svar!

/Mathias

Visa signatur

[CPU:Ryzen 7 5800x][RAM:Corsair Vengeance LPX 32 GB DDR4 3600MHz][MB:ASUS ROG Strix B550-F GAMING][GPU:Gigabyte GeForce RTX 3080 EAGLE OC][OS-HDD:Samsung 980 Pro 1 TB][Lagring-HDD:Samsung 970 EVO Plus 1 TB][Chassi:be quiet! Dark Base 700][Kylning CPU:Noctua NH-D15 2xNoctua NF-A15|Kylning chassi:5xNoctua NF-A14 PWM][Mus:Logitech G403 Prodigy||TB:Varmilo VEA88 Summit R2 V2 TKL MX Brown][Skärm:Acer XB270HU][PSU:EVGA SuperNOVA 1000 P2][Ljud:Logitech G935]

Permalänk
Medlem

Det är en av flera anledningar till att jag aldrig använder youtubeappen på någon enhet, kan jag inte köra i en webbläsare får det vara, i en webbläsare finns en massa trevliga tillägg såsom SponsorBlock mfl.

Visa signatur

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, Samsung 870 EVO 500GB, Toshiba N300 2x10TB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& 16 enkortsdatorer med div användningsområden). Har ett "par" andra stationära datorer åxå. LG OLED 65CX. Shield 2019 Pro.

Permalänk
Medlem

Det kan vara en bugg i den appen.
Du kan ju raporera det till Youtube och se.

Jag lyckades (tror jag) faktiskt få de att ta bort en gul knapp för sökning i menyn på min lg oled, för jag såg att den började bränna in och den fans inte på min scheld.
Anmälde det och skrev en utförlig förklaring och information till jag inte kunde använda appen på tvin, men att jag gärna ville då den stödjer HDR och det gör inte schelden och efter ett tag va den borta.
Vet som sagt inte om det var jag. Men jag vill i alla fall tro det

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.