Problem uppdatering CoD MW ps4

Permalänk

Problem uppdatering CoD MW ps4

Den sedvanliga uppdateringen på spelet kom. Man var tvungen att välja vilka uppdateringar man ville ha. Multiplayer, Campaign osv. Jag ville bara ha multiplayer. Efter installation går det inte att spela. Står installation suspended. Har laddat ner uppdateringen flera gånger med samma resultat. Efter lite googlande beslöt jag mig för att installera om spelet. Raderade det och satte in skivan igen. Nu går det inte att installera. Kommer upp en ruta där det står ”kopierar tillägg” som laddar om och om igen utan att bli klar...

Tips på att få igång eländet igen?

Visa signatur

//Andreas

Permalänk
Medlem

Tästa att bygga om databasen under safe mode. Inte säkert att det hjälper alls, men det är en början i alla fall

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk

Har provat allt nu... byggt om databas, initierat system osv. Konsolen är ren. Sätter jag i skivan så börjar den direkt "kopiera tillägg". Den installerar inte spelet först för att sedan uppdatera. Den kan stå i dagar och kopiera tillägg, den kommer inte vidare.

Nån som har nåt tips?

Visa signatur

//Andreas

Permalänk

Problem med tillägg ps4 MW

Skrivet av andyman_se:

Har provat allt nu... byggt om databas, initierat system osv. Konsolen är ren. Sätter jag i skivan så börjar den direkt "kopiera tillägg". Den installerar inte spelet först för att sedan uppdatera. Den kan stå i dagar och kopiera tillägg, den kommer inte vidare.

Nån som har nåt tips?

Tjena, ser att det var ett tag sedan som du publicerade detta. Jag har haft samma problem med samma spel ett tag nu och kan ej lista ut vad det kan vara, det började också efter att jag raderat spelet och försökt installera det på nytt. Jag undrar om du kommit fram till någon lösning för problemet? Mvh.