Väloptimerad NR200p. evga rtx 2080, r5 5600x, 32gb ram. mm.

Permalänk
Medlem

Väloptimerad NR200p. evga rtx 2080, r5 5600x, 32gb ram. mm.

Stabil liten burk som säljes då den knappt används längre.

Låda till chassit och en del annat finns kvar så frakt går säkert att lösa. Finns även en extra panel i tempered glass om man skulle vilja byta ut den.
I nuläget kör jag 2st stockfläktar på låg rpm i toppen, 2st nf-a12x25 på radiatorn på sidopanelen och ytterligare 2 stycken nf-a12x15 under gpun för extra intake. Behövs egentligen inte men kul med lite lägre temps .

Specs:

EVGA rtx 2080 xc ultra
Kört undervoltad och endast använd till gaming

Ryzen 5 5600x
Undervoltad med pbo2, fantastiskt mycket tystare och stabilare än den 3700x jag körde innan. Har låda och stockkylare.

rog Strix b550i gaming
Köptes för att det var en av de mest pålitliga b550 modellerna vid lansering. Har haft absolut 0 klagomål på det.

32gb corsair vengeance 3600 mHz

Corsair sf750 platinum
Tyst och fint, tror det är 8-9 år kvar på garantin

Nzxt x53 240 aio
Har inte märkt av något störande pumpljud eller dylikt. Definitivt overkill för processorn.

Kan säljas med en kingston 480gb sata ssd, en 1tb samsung evo ssd eller ingen alls. Fast avgift tillkommer då på 300kr respektive 600kr. Vilket alternativ som föredras tar jag med eventuell budvinnare.

Datorn finns i Uppsala i skrivande stund men kan skickas eller eventuellt tas med till Stockholm för f2f. I Uppsala så finns det även en 240hz asus rog xg258q som kan säljas med för typ en tusenlapp.

Datorn kan också bytas mot steamdeck + pengar. Räknar då ungefärligt att en 64gb är värd 3500, en 256gb 4000 och en 512 4500. Pma om ni har något så kan vi diskutera.

Startbud på 8000 men oklart om jag säljer för det
Säljer datorn på blocket om jag inte får något intressant bud här.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Finns antennerna kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe91:

Finns antennerna kvar?

Självklart. Kommer med antenner, extender, strömsladd etc.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 8 100 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Datorn är tingad för 10000 i pm, men då jag är bortrest nu i veckan så säljs datorn tidigast till helgen.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 11 000 kr Med 1tb disk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Lallo:

11 000 kr Med 1tb disk

Ledande bud!

Avslutar budgivningen globalt på Torsdag kväll, (23/2)

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 11 500 kr med 1tb + frakt
Permalänk
Medlem

Stänger budgivningen nu. @Lallo s bud betraktas som vinnande!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad