Appen Snapchat låser konto

Permalänk

Hoppas inte, har testat att logga in före, blev bannad 17 nov.

Permalänk
Skrivet av OldSchool297:

Får upp: På grund av upprepade misslyckade försök eller annan ovanlig aktivitet har din åtkomst till Snapchat tillfälligt inaktiverats. Hade de på min Chromebook innan men kunde använda snapchat igen efter någon månad. Har det nu på min Sony Xperia. Jag tror inte man kan använda snap hur som helst när dom har spam filter.

har exakt samma fel, jag råkade skriva fel lösen ord flera ggr och sen vart jag låst... vet du svaret?

Permalänk

Fick den ena telefon låst under Juni och kunde använda under feb igen. Fick en annan låst i nov men kan inte logga in ännu. Brukar vara 6mån.

Permalänk
Medlem

Låst snap

Har du testat att logga in under tiden?

Permalänk

Ja det blir samma, misstänkt aktivitet. Fick en till telefon låst men användaren finns kvar. Har lagt till många människor kanske 4000-5000. Kanske snap ser de som spam? Har många musik lyssnare på snap. De kan inte vara för nakenhet för då ska användaren tydligen raderas om man får för många varningar då man ej får visa upp rumpor på kvinnor etc.

Permalänk

Fick en till telefon låst, har kommit på att för mig blir de när man lägger till för många användare inom kort tid.

Permalänk

Och ännu en för spam skydd, det är otroligt. Ska man behöva ändra imei nummer.

Permalänk

Någon som fått upplåst?

Permalänk

Har kommit på att man inte kan ta rootade telefoner. Är det felet för er andra?

Permalänk
Medlem

Glädjande nyheter att Snap inte tillåter rootade enheter, där växte dom lite i mina ögon.
Hoppas det är samma med jailbreak

Permalänk

Gillar du inte de? Egentligen så tjänar man mer på att ha original

Permalänk
Medlem
Skrivet av reverend benny:

Glädjande nyheter att Snap inte tillåter rootade enheter, där växte dom lite i mina ögon.
Hoppas det är samma med jailbreak

På Android går det nog att dölja root för Snapchat med tanke på att jag kan använda Google Pay med rootade enheter efter att ha använda Magisk i kombination med SafetyNet fix och Zygisk

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av OldSchool297:

Gillar du inte de? Egentligen så tjänar man mer på att ha original

https://support.google.com/accounts/answer/9211246?hl=sv

Här står några av anledningarna.
Många tjänster kräver att enheterna inte är rootade.

Permalänk

Blev utelåst den 18e november och fick de att fungera igen idag (Prövade igår med). Sista gången som jag tafflade till detta. Hade många användare som lagt till mig då jag sysslar med musik men man kan tex inte adda 100 för snabbt.

Permalänk

Off-topic: Vad är det för musik du sysslar med som gör att du måste lägga till folk på Snapchat istället för andra medium?

Permalänk

Främst vinyl samlare och musik älskare världen över. De fungerade till 12 i natt sen blev jag blockad igen. Min telefon måste vara rootad. Kan inte komma på något annat. Den blev köpt beg. De ska tydligen icke gå med rootade. Kan använda användaren på min Chromebook så den finns kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OldSchool297:

Främst vinyl samlare och musik älskare världen över. De fungerade till 12 i natt sen blev jag blockad igen. Min telefon måste vara rootad. Kan inte komma på något annat. Den blev köpt beg. De ska tydligen icke gå med rootade. Kan använda användaren på min Chromebook så den finns kvar.

Ursäkta, men va? Varför skulle de mest analoga människorna i världen använda sig av Snapchat? Det finns ju massor med FB-grupper, Discogs och ljudfora.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Ursäkta, men va? Varför skulle de mest analoga människorna i världen använda sig av Snapchat? Det finns ju massor med FB-grupper, Discogs och ljudfora.

Jag fattar inte. Varför skulle de inte använda sig av Snapchat? De är väl användare precis som alla andra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Logik: Klaga på att analoga människor använder snap som är digitalt medium. Tycker de borde använda dessa tre digitala medium istället.
Resultat: Fail

Trevlig sommar

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk

Det funkar att omformatera telefonen då är problemet löst 👌

Permalänk

Är du helt säker? Det är inte samma som fabriks återställning?

Permalänk

Ja fabriksåterställa funkade för mig kunde logga in som vanligt efter , glöm dock inte logga in på snap via webben och tryck på låsa upp kontot