ZSA Moonlander Kailh Box Clicky

Permalänk
Medlem

ZSA Moonlander Kailh Box Clicky

Köptes här på marknaden nästan nytt då jag hoppades att det skulle råda bot på mina handledsproblem, men då det bara delvis hjälpte, har det nu stått och samlat damm i över ett år, så det är i princip i nyskick.
Brytarna som sitter i är nu Kailh Box White i de "vanliga" tangenterna och en kombination av Box Jade och Box Navy i tummklustren.
Alla brytare använder Kailh click bar, men med olika motstånd. Ungefär som Cherry/Gateron Blue men stabilare och ett mer tillfredsställande klick.
För kanske 150kr extra får du med några extra brytare (totalt 80 White, 10 Jade och 10 Navy) så du kan experimentera med tummtangenterna.
Kan också tänka mig att sälja det utan brytare för en mindre rabatt.
Alla originaltangenter plus Å, Ä och Ö från ett annat tangentbord medföljer.
Originalförpackning, väska och key/switch-puller medföljer också.

Hade tänkt mig 3000kr utan extra brytare, men kom gärna med bud i kommentarerna.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

5700X3D | 32GB DDR4 3600 | 3070

Permalänk
Medlem

Inte för att vara sån men om du ska sälja nått som är relativt dyrt kan du kanske bemöda dig att rengöra tangentbordet lite.
Ser riktigt illa ut och har svårt att tro att någon skulle vilja köpa något som ser ut så där.
Lycka till.

Visa signatur

AMD Ryzen 7950X3D@Stock, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, , G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Samsung NVME 980Pro 1TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: Corsair Xeneon Flex 45", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

5700X3D | 32GB DDR4 3600 | 3070