Bitfenix Prodigy Chassi Skänkes (ITX)

Permalänk
Medlem

Bitfenix Prodigy Chassi Skänkes (ITX)

Som titeln lyder.

Fick denna gratis från Blocket. Det var dock ett tjockt lager utav matos över hela chassit (inget på insidan!) så jag skruvade ner och körde handtagen, benen och plastfronten i diskmaskinen varpå den svarta plastramen/luftintaget på fronten blev lite blekare på sina ställen. Hela fronten tas enkelt bort och den vita fronten går att separera från den svarta delen så ett par lager med mattsvart lär göra susen för kräsna ögon.

Insidan har spår utav tusch där man har mätt upp för värmeavledningsplattor, varav några finns kvar i chassit men allting går att få bort. Jag har inte brytt mig då jag aldrig hittade ett ITX MOBO.

Kul och annorlunda chassi, lite som en fet lillebror till en äldre Mac Pro eller nåt.
Har ingen bild men här finns en video där man hissar och dissar den: https://youtu.be/NZXDgjVY_EI

Jag kan som tidigast få till en träff den 1/6 och upphämtning sker i Haninge.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

5600X | Asus A520M-A II | Samsung 1TB | 32GB 3200MHz | EVGA 1070 8GB (Musikprodd)
MBA M1 8GB 256GB (Jobb)

Permalänk

Jag tar den gärna om den är fullt funktionell och vi lyckas få till en träff, skulle behöva ett chassi till ett enklare bygge jag ska göra.

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö, bor i handen

Permalänk
Medlem

Om den fortfarande finns kvar så är jag intresserad. Kan stå för frakt om du har möjlighet att träffas

Visa signatur

Samsung Odyssey Neo G9 49" 240hz | Logitech G502 X Plus | Logitech G915 (Tactile) | HyperX Cloud II WL
i9 9900K | 2080 Ti 11GB OC | 2x 970 EVO+ 1TB | 32GB 3600MHz | Gigabyte Aorus Master Z390 | Corsair AX1200
Phanteks Enthoo Evolv X Glass | EK watercooling & Lian Li fans

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

5600X | Asus A520M-A II | Samsung 1TB | 32GB 3200MHz | EVGA 1070 8GB (Musikprodd)
MBA M1 8GB 256GB (Jobb)