Dator 12700kf, 3070, 32gb cl14,

Permalänk
Medlem

Dator 12700kf, 3070, 32gb cl14,

Hej!

Testar om någon är intresserad av datorn för rätt nivå, för att jag ska motivera att sälja den och gå över till macbook... p g a sviktande spelande.

Har byggt många datorer åt vänner/familj och mig själv, så den här är en av dessa. Alla komponenter är i fint skick och köpta nya (förutom GPU) med garanti kvar på en del.
W11 fås med i datorn.

Specen då:
Lian Li O11 dynamic svart m. 9st Arctic fläktar
Gigabyte Z690 Aorus Elite
G.skill Trident Z 4x8gb 3200mhz/CL14
Intel i7 12700kf
Noctua NH-U12a Chromax black
Corsair SF750+ platinum
Zotac 3070 AMP holo
WD blue SN550 1tb SSD

Budgivning, vi börjar från 5 000:-

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, när jag vill osv osv.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med 5k + frakt

Visa signatur

Its not about power, its about balance

Permalänk
Medlem

5200kr hämtar

Permalänk
Medlem

7000 hämtar

Permalänk

7500+frakt

Permalänk
Medlem

7500 hämtar

Permalänk
Medlem

7600kr hämtar

Permalänk
Medlem

8k + frakt

Permalänk
Medlem

8000 hämtar

Permalänk
Medlem

8500:- + frakt

Permalänk

Var finns denna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanielHagman:

Var finns denna?

Innerstan i Stockholm.

Permalänk
Medlem

9500kr hämtar

Permalänk
Medlem

Jag börjar bli nöjd, är dock iväg på svensexa hela helgen så tar tag i det här imorgon/måndag kväll. Behöver överlägga om jag verkligen ska ta klivet till Mac😂😅 och isåfall vilken modell.

Permalänk
Medlem

Värt det!! Apple silicon är sjukt bra, sen finns yabai (tiling window manager) som gör macOS riktigt trevligt att använda, åtminstone för min del. Bra support för allt man kan tänka sig, förutom vissa spel, har inte försökt med emulatorer men är inte så intresserad heller. Din dator kommer inte vara till mig, själv använder jag min MBP för allt och är frälst av att kunna plugga in 1 USB C hemma och på jobbet och ha fullvärdig desktop-prestanda. Kör M3 Pro men det är nog overkill för de flesta fall, inklusive mitt 😅 Hade en M1:a tidigare och den tyckte jag rullade på hur bra som helst.

Bara skicka PM om/när du bestämmer dig för att sälja i alla fall!

Permalänk
Medlem

Men, nu fick jag precis höra från han som ska ha datorn, att vi får vänta ett tag. Så jag ber om ursäkt och får tyvärr dra tillbaks mitt bud, så budet bör då ligga på 8500kr.