Permalänk

Är lite sugen på 4TB-diskarna och rpi4 om du kan skicka?
Tänkte 1000 kr + frakt?

Permalänk
Medlem

- Chassi #1, HTPC-chassi från förr
Streacom F7CB EVO Svart med Noctua NF-A8….

- PicoPSU#1
Wesena/Streacom 150W
PSUn, extern brick och extra SATA-kabel

400kr plus frakt för allt ovan

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade. Min prisguide för Switch 2 inkl importpriser.

Permalänk
Medlem

Lite knepigt att hänga med i svängarna här Men bjuder 500kr för 2st 4TB diskar, samt hämtar, jag tror det är högsta bud?

Permalänk
Medlem

Raspberry Pi 450 hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnakeBite:

Är lite sugen på 4TB-diskarna och rpi4 om du kan skicka?
Tänkte 1000 kr + frakt?

Kommer inte skicka diskarna och har redan bud här i tråden på RPI=450kr 2*4TB=500kr (och så kan jag behålla 2st 4TB för något projekt )

Skrivet av billyskate:

- Chassi #1, HTPC-chassi från förr
Streacom F7CB EVO Svart med Noctua NF-A8….
- PicoPSU#1
Wesena/Streacom 150W
PSUn, extern brick och extra SATA-kabel
400kr plus frakt för allt ovan

Jag skickar helst inte Streacom-lådan men inser att det är en nischprodukt (och framförallt nu med alla fräcka SFX-byggen, det har hänt en del på liten-PC-fronten) så jag har det i åtanke, har dock ingen bra låda att skicka i men en "postnord blå låda" och lagom med tidningspapper och bubbelplast borde gå.
Notera att det redan finns en PicoPSU i streacom-paketet (chassi, flirc, slim-BD (trasig?) och picoPSU).

Permalänk
Medlem

400 och avhämtning för 2 st 4tb diskar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EinarB:

Oki, tänkte du inkl. GTX970 också för 300kr?

Hej,

Jag kan bjuda 250 med avhämtning för samma paket utan gtx 970.

Vänliga hälsningar,
Martin

Permalänk
Medlem

Då skall vi se, jag tror följande är ledande bud
@FiftyFifty, Edgerouter X, 200kr+hämtning
@Sgtjohnson, PSU#1 (Newton), 150kr+frakt (och öldricks eller hur det nu var )
@LudvigLindell, Dell WD15, 100kr. Gällde det hämta eller var det plus frakt?
@PerryE, nergraderingspaket#2 (Asus P8Z68-V LX/i5-2500k), 150kr hämtar
@broschi, SATA-kort 100kr hämtar
@broschi, Switch Hori, 150kr hämtar
@Tobitheo, NetonNet-plattan, avslutad
@SayZk, fractal-chassi + Paket#1, 300kr hämtar. Om det fortfarande är aktuellt utan PSU och GPU?
@skrock, WD Red 5TB, 400kr hämtar
@Anabolamyggan, GTX970 400kr hämtar
@Anabolamyggan, GTX1070 900kr hämtar
@billyskate, Chass#1 (Streacom)+extra picoPSU, 400kr+frakt. Lite avvaktande här, lite lågt och vill helst slippa fraktbök
@Mikael07, 2st WD Red 4TB, 500kr hämtar
@burrap, Raspberry Pi, 450kr hämtar
@marjohd, 2st WD Red 4TB, 400kr hämtar. Inte säker på att jag släpper alla fyra 4TB, framförallt inte för 200kr/st.

Jag vill som sagt inte frakta saker så hämtare har företräde. Diskar, laptop, PS3 och Fractal-chassi kommer jag inte skicka nästan oavsett.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SayZk:

Funkar datorn i fractal chassit? Bjuder 300kr med hämtning isf.

Skrivet av marjohd:

Jag kan bjuda 250 med avhämtning för samma paket utan gtx 970.

250kr för fractal-chassi, nergraderingspaket#1 (GA-B75N/i5-3450S), Samsung SSD 850 EVO 250GB leder. (utan PSU och utan GPU).

Permalänk
Medlem
Skrivet av EinarB:

Inte säker på att jag släpper alla fyra 4TB, framförallt inte för 200kr/st.

Förståeligt. Jag kan ge 600kr för 2st 4TB diskar om det underlättar släppandet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael07:

Förståeligt. Jag kan ge 600kr för 2st 4TB diskar om det underlättar släppandet

Hehe, nä du hade ju redan det högre budet på 500kr för två och det känner jag mig OK att släppa dom för även om 600 såklart är bättre. Det var det andra budet med 400kr för två som var lite lågt (också för att jag kanske har något litet projekt som kan "behöva" en 4TB-spegel som rostlagring)
Jag tänker att du har budat 500kr så ser vi vad som händer helt enkelt

Permalänk

Bjuder också 500kr för 2st 4TB diskar

Permalänk
Medlem
Skrivet av EinarB:

@SayZk, fractal-chassi + Paket#1, 300kr hämtar. Om det fortfarande är aktuellt utan PSU och GPU?

GPU är minimumkrav för mig (tanken var att skaffa en dator med dedikerad GPU för att ersätta en NUC). Så det är bättre att du säljer 970 separat och datorn till marjohd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EinarB:

Jag skickar helst inte Streacom-lådan men inser att det är en nischprodukt (och framförallt nu med alla fräcka SFX-byggen, det har hänt en del på liten-PC-fronten) så jag har det i åtanke, har dock ingen bra låda att skicka i men en "postnord blå låda" och lagom med tidningspapper och bubbelplast borde gå.
Notera att det redan finns en PicoPSU i streacom-paketet (chassi, flirc, slim-BD (trasig?) och picoPSU).

Jag är helt fine med postens blåa med tidnings papper och bubbelplast om du orkar och jag har med på att det blir två picopsu

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade. Min prisguide för Switch 2 inkl importpriser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael07:

Lite knepigt att hänga med i svängarna här Men bjuder 500kr för 2st 4TB diskar, samt hämtar, jag tror det är högsta bud?

Skrivet av Moneyquack:

Bjuder också 500kr för 2st 4TB diskar

Jag är beredd att släppa alla fyra 4TB för dessa bud men ger det någon dag till, FYI @marjohd

Skrivet av SayZk:

GPU är minimumkrav för mig (tanken var att skaffa en dator med dedikerad GPU för att ersätta en NUC). Så det är bättre att du säljer 970 separat och datorn till marjohd.

Förstår, om inget ändrar sig (vilket jag inte tror) så kör jag så.

Skrivet av billyskate:

Jag är helt fine med postens blåa med tidnings papper och bubbelplast om du orkar och jag har med på att det blir två picopsu

Jag ger det någon dag och hoppas att någon lokal nappar annars skall jag ta en funderare på peng och fraktbökande!

Permalänk
Medlem

2 st 4 tb diskar, 550 och hämtar.

Permalänk
Medlem

Då lägger jag 600 för två 4TB, och hämtar då.

Permalänk

500 för nätagg 1 och 970

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr-Mantis-Toboggan:

500 för nätagg 1 och 970

Jag har redan bud på 400kr för gtx970 och 150kr för nätagget (förvisso med frakt) samt att @marjohd helst vill köpa hela paketet (chassi, mb/ram/cpu, ssd, psu utan gpu) så 500kr för bägge ställer bara till det i uppdelningarna är jag rädd

Permalänk

Jag vill dra tillbaka mitt bud på gtx 970,
Vill behålla budet på gtx 1070 om det går att lägga till frakt!

Permalänk
Medlem

Btw, 100kr för satakortet.

Permalänk

350 för 970

Permalänk
Medlem

175 + frakt för Hori split pad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anabolamyggan:

Jag vill dra tillbaka mitt bud på gtx 970,
Vill behålla budet på gtx 1070 om det går att lägga till frakt!

GTX1070 kan jag frakta (i en 2070-kartong och antistatpåse och så)

Skrivet av Mikael07:

Btw, 100kr för satakortet.

@broschi har redan budat 100kr för det

350 för 970

Yes, och hämtar?

Skrivet av Hao:

175 + frakt för Hori split pad

Jag kommer prioritera @broschi som hämtar (och köper mer än en pryl) även om det är lägre

Permalänk

Nej plus frakt för 970

Permalänk
Medlem

Nej plus frakt för 970

Som jag skrivit (och satt i annonsen) så har jag inte packmatrial till prylar utöver undantag så jag kommer inte skicka 970 annat än i nödfall.

Permalänk
Medlem

Då skall vi se, jag tar och avslutar följande nu tänker jag så kan vi ta upphämtnings-planering i PM

Avslutar
Paket #2/Asus P8Z68-V LX etc, @PerryE, 150kr hämtar
Raspberry Pi 4, @burrap, 450kr hämtar
WD Red 2*4TB, @Mikael07, 600kr hämtar
WD Red 2*4TB, @marjohd, 550kr hämtar
WD Red 5TB, @skrock, 400kr hämtar
Dell WD15, !givet att det var upphämtning! @LudvigLindell, 100kr.
SATA-kort, @broschi, 100kr hämtar
Hori-pad, @broschi, 150kr hämtar
Edgerouter X, @FiftyFifty, 200kr+hämtning

Avvaktar
"Fractal paketet" (chassi, mb/cpu/ram, psu, ssd), lutar åt @marjohd med bonusfråga om @Sgtjohnson kan få två av kablarna till sitt Integra
GTX1070, eftersom det ändå skall fraktas låter jag det gå några dagar till, annars har @Anabolamyggan högsta på 900kr+frakt
Streacom/PicoPSU, @billyskate leder med 400kr+frakt och om ingen annan budar på (ffa hämtande) så är det det som blir
GTX970 skickar jag som sagt helst inte (har bara GPU-låda till ett kort == 1070-kortet) men om inget annat så leder @Dr-Mantis-Toboggan med 350kr+frakt där

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna 970 för 350kr, om hämtning har företräde

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael07:

Jag tar gärna 970 för 350kr, om hämtning har företräde

Det har det, och kommer inget annat bud innan du hämtar diskarna så är det ditt för 350kr

/Einar

Permalänk
Medlem

Bra organisation på den här multiauktionen 👍

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Aorus X570 Elite | AMD 5900x | MSI Radeon RX 6800