1151 processor sökes, helst en bra i7:a men i5 också intressant, tack o bock!

Permalänk
Medlem

1151 processor sökes, helst en bra i7:a men i5 också intressant, tack o bock!

Som rubriken säger så är jag ute efter en 1151-CPU, gärna i7 men i5 kan fungera det med.

Mvh David

Gärna rimligt pris

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hejsan,
Har en i7 6700 hemma och en i5 6500, vet ej vad rimligt pris är så kom med ett bud om du är intresserad.

Mvh Thomas

Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk
Medlem

Tjabba!

Jag har sett dessa prollar gå från allt från 100:- till 1000:- på blocket så hehe har inte mycket till aning själv heller, men jag snackar gärna tills båda är nöjda så vore toppen om du kan känna på priser från ditt håll, min dröm har väl varit att hitta en i7:a för typ 300:- men jag vet att just dessa är rätt poppis så vet inte om det är realistiskt..*

Så...vad känner du?

Mvh Davve

Permalänk
Medlem

Hejsan.
Är nog ett helt realistiskt pris men då behåller jag nog den istället.
Har inget behov av att sälja den igentligen men inget behov av den heller😀. Har uppdaterat en gammal dator och skoj att se skillnad och spela lite på äldre hårdvara. Köpte den själv dyrare för ett tag sedan.
Kan släppa den för 450kr plus frakt om det känns ok (max 500 ink frakt, är frakten dyrare så minskar priset)

Har ingen behov att sälja den så om du vill kolla efter andra erbjudanden så finns den kvar om inget bättre dyker upp.
Helt ok om den blir kvar här hemma med 😀
Mvh Thomas

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Förstår det

Har drabbats av ett rootkit-virus som har infekterat all min IT utrustning...kul hehe så måste hålla hårt i slantarna, men hur känner du för i5:an? Beställde en likadan för 200 ink frakt här nyligen men posten tappade bort den på vägen...skulle inte ha snålat med frimärken... :/

Skulle du kunna tänka dig att släppa i5:an lite billigare då det verkar vara i7:orna som ligger högt?

Om inte så tack ändå så vet jag vad du har.

Mvh Davve

Permalänk
Medlem

Klart jag kan, inte mycket värde i dom. I5 kan jag sälja för 200kr ink spårbart och försäkrad frakt. 150 med frimärken om du vågar chansa igen 😀

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hehe kör gärna på 200:- och spårbart Bygger upp virusfri dator från grunden nu så det var tungt när 25.000:- försvann med virusfaeenskapet alltså...tanka aldrig ner spel

Så om du skickar nr o namn så swishar jag ikväll eller värsta fall imorgon.

Tack och bock sålänge då