Tänkte kika med folket här om någon har en Leopold FC980M ISO Svart som de funderar på att sälja. Jag har tabbat mig grovt och förstört kretskortet på samma tangentbord när jag höll på med ett projekt.
Alternativt om ni kanske har en Filco majestouch 2 ISO svart (TKL eller Fullsize)
Skicka gärna pm eller skriv i tråden om det är något ni funderar på att sälja, samt hur mycket ni skulle vilja ha för det!
Jag höll på med ett projekt där jag skulle omvandla den till trådlöst. I samband med det så misstänker jag att dotterkortet till tangentbordet har kortslutits. Är ingen expert när det kommer till kretskort eller liknande. Vet att jag hade räddat kortet tidigare när några knappar hade slutat fungera (fick korskoppla några pins)
Nu verkar den ha gett upp helt och får ingen kontakt. Så utav frustration ville jag ta bort mina Mill max sockets på brädan som jag hade även fixat på kortet, för att kunna återanvända de.
Jag har vridit och tryckt på pin hålen där Mill Max låg och det har då gjort lite större hål en vanligt på de switch placeringarna och tänkte att jag får helt enkelt börja om och göra rätt med nytt (om jag vill testa göra om projektet)
Har beställt ett keychron v5 Max så att jag har ett tangentbord som fungerar och behöver inte mecka med på samma sätt. Vill mest göra detta för skojskull/lära mig något nytt