Presentkort Inet 2x5000kr + Asrock, i3, DDR4,PSU (Mining)

Permalänk
Medlem

Presentkort Inet 2x5000kr + Asrock, i3, DDR4,PSU (Mining)

1. Presentkort Inet på 5000kr
Giltig till 2026‑08‑25
Startbud: 3700kr

2. Presentkort Inet 5000kr
Giltig till 2026‑08‑26
Startbud: 3700kr

3. ASRock H110 Pro BTC+, i3, DDR4, PSU Yorjim Gold
Säljes som ett paket (utan disk):
- ASRock H110 Pro BTC+ moderkort i kartong med instruktionsbok, oöppnad I/O-plåt och drivrutinsskiva.
- Crucial Ballistix Sport 4GB DDR4 raminne 2400Mhz med vit kylfläns (kört på 2133Mhz)
- Intel i3-6100 3.70 GHz / 3M / 8GT (51W), socket 1151.
- Intel processorfläkt
- Yorjim LY-1600K PSU Gold, 1446W
Har bara blivit liggande och jag har själv inte minat något sedan jag köpte det begagnat. Allt fungerade sist jag gick in i BIOS och kollade specifikationer. Det ligger nu nerpackat.
Startbud: 500kr för hela paketet.

Bud sker i tråden och auktionerna avslutas på lördagen den 7 september kl. 14.00 med 3 minuters anti-snipe.
(Ifall någon lägger ett bud när det är mindre än 3min kvar innan auktionen slutar, så flyttas sluttiden framåt. tex ifall en auktion slutar kl. 20:00, och någon lägger ett bud 19:59, så flyttas sluttiden fram till 20:02. Och lägger någon ett nytt bud tex 20:01, så flyttas sluttiden fram till 20:04, o.s.v.)

Reservation om att jag säljer till vem jag vill om jag vill. Säljer exempelvis inte till användare med dåliga marknadsreferenser/betyg.

Välkommen att buda!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kanske dumt att fråga här, men vet du om man är tvungen att använda hela presentkortet vid 1 köp tillfälle, eller kan man använda det vid flera köp?

Permalänk
Medlem

Båda presentkorten för 7400 SEK

Permalänk

4k för ett presenkort.

Permalänk

Funkar moderkortet till vanliga ändamål, alltså en "normal" dator?
500:- plus frakt bjudet i så fall för paketet.

Permalänk
Medlem

4.2 ett presentkort

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kanadagoose:

4.2 ett presentkort

4200 för det andra presentkortet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Philstar:

Kanske dumt att fråga här, men vet du om man är tvungen att använda hela presentkortet vid 1 köp tillfälle, eller kan man använda det vid flera köp?

Inga problem att fråga här 👍 Du är inte tvungen att använda hela presentkortet. Om det används på ett lägre belopp så får du resterande belopp i form av ett nytt presentkort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nietszche:

Funkar moderkortet till vanliga ändamål, alltså en "normal" dator?
500:- plus frakt bjudet i så fall för paketet.

Ja, det ska fungera men inte optimalt på något sätt. Observera att det är fullATX formfaktor 30.5 cm x 20.8 cm så det behövs ett stort chassi.

Permalänk
Medlem

4300kr för ett presentkort.

Permalänk
Medlem

höjer till 4.5K för ett presentkort

Permalänk
Medlem

4350kr för ett presentkort!

Permalänk
Medlem

9000 för båda presentkorten.

Permalänk
Medlem

Ledande bud:

Nr. 1+2 Presentkort Inet 9000kr
9000kr @Otsu

Nr. 3 ASRock H110 Pro BTC+, i3 6100 CPU, 4GB DDR4, Yorjim Gold PSU
500kr @Nietszche
(Enligt skriven reservation säljer jag bara om jag vill och här ser jag gärna att det åtminstone blir 700 eller nått om jag ska sälja)

Permalänk
Medlem

Auktion avslutad.

Vinnare @Otsu

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad