Permalänk
Medlem

Nintendo Swith med CFW

Har insett att jag inte använder mitt Nintendo Switch så mycket som det förtjänar.
Tänkte därför se om någon är sugen.

OBS detta Switch har CFW så köparen bör vara införstådd med vad det betyder och ha lite kli i fingrarna för att pilla lite. Det är bannat från Nintendo Network så behövs lite handpåläggning vid uppdateringar osv. men inget allvarligt om man är lite nördig.

Det ingår följande.

1. Nintendo Switch handenhet med 2 joycons. Atmosphere Custom Firmware (senaste versionen)
2. Docka
3. RCM Loader om man vill starta CFW efter batteriförlust på språng. Själv använder jag datorn om det skulle ske. Till denna ingår också RCM Jig, ska dock inte behövas längre.
4. Fodral
5. Pro Controller
6. Innehållet på SD-kort. Kan diskuteras hur mycket som ska finnas eller inte finnas separat utanför Sweclockers.

Pris: Bud från 3000 kr.
Originallådan finns kvar så kan skickas i den, allt borde få plats.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Lägger 2500kr+frakt om du inte vill vänta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esotcal:

Lägger 2500kr+frakt om du inte vill vänta.

Får jag inget annat bud tills imorgon kl. 0800 så är det ditt.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur