Alienware 27-tums 1440p 360 Hz QD-OLED, Playdate, Logitech G29 Driving bundle

Permalänk
Medlem

Alienware 27-tums 1440p 360 Hz QD-OLED, Playdate, Logitech G29 Driving bundle

Säljer nu lite av mina stuff.

Bud startar på följande:

• Skärmen fungerar utmärkt och inte haft några problem. Köpt i maj från dell men vill ha en en med högre upplösning. Tänker mig bud på 7000kr+ för den. Vill helst ej skicka den även fast det går göra men då ansvarar jag ej för postnord osv hantering av den.Självklart gäller garanti fortfarande på den.

• Playdate med cover + laddare. Även den är köpt i Maj från deras officiella online butik. Fungerar som den ska, en rolig bärbar konsol med unika spel. (Denna kommer factory restoras ) Tänker mig bud på 1500kr+. Garanti bör fortfarande gälla på den.

• Logitech G29 Driving Force + Driving Force Shifter bundle se bild för see allt som ingår.Tänker mig bud på 1500kr+

Buda på så kollar jag in hur det går när jag får ett tillfälle. OBS. Jag väljer till vilken personen jag vill sälja till dvs högsta bud betyder ej att du vinner.

Vid frågor skriv gärna en kommentar här eller i privat meddelande.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr Ett skambud på G29
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 000 kr För skärmen och avhämtning
Visa signatur

Lian Li O11 Vision Compact | ASUS ROG Strix 1200W Platinum | ASRock X870E Taichi Lite | Ryzen 7 9800x3d | G.Skill 32GB 6400MHz CL30 Trident Z5 Royal Silver | ASUS 9070 XT | NZXT Kraken Elite V2 360 | WD Black SN850X 2TB | Dell 27" Alienware AW2725DF OLED QHD 360 Hz

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 500 kr Hämtar
Permalänk
Medlem
Skrivet av patr0n:

6 500 kr Hämtar

Nice, väntar till imorgon sen avslutar jag skärmens annons om det inte kommer ngt mer bud.

Permalänk
Medlem

Skärmen är nu såld till @patr0n

Allt annat finns fortfarande buda på.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad