Flyttstäd, snabb affär, diverse delar, 8700k, Kraken z53, NH-D15, mm
Efter att ha grävt igenom garderoben för att packa för flytten sitter jag nu på en hel del extra datordelar som blivit över som jag skulle behöva sälja av till nya soffan.
Allt är komplett och i fungerande skick, samt sparsamt använt. Annars noteras möjlig defekt / notis vid respektive vara.
Stående pris är riktpris. Exklusive Frakt.
Asus Prime Z370-A + intel 8700k + G.Skill Trident Z RGB 32gb 3466 ddr4 SÅLD
Komplett i kartong. 1000sek
Notera: Kylfläns på minnena är glappa och kan lossa, allt fungerar dock felfritt och utan problem, lätt fixat om man har värmeledande tejp och återmonterar.
NZXT Kraken Z53 240mm
aio med LCD skärm, med möjlighet att visa gifs. Komplett i kartong, funkar felfritt. 800sek
Noctua NH-D15 Nyskick, komplett i kartong. 300sek
Äldre modell, saknas montering för nyare generationer. Går att få utskickat från Noctua.
Fractal Design Celsius s24 240mm SÅLD
Komplett i kartong, sparsamt använd. 400sek
Corsair RM 750X
Modulärt nätagg. Komplett i kartong, sparsamt använt. 400sek
Corsair LL120 120mm rgb fläkt 3pack med styrenhet + 2st LL140 140mm rgb fläkt
Fungerar felfritt. 500sek Notera: Dubbelhäftande tejpen bakpå styrenheten saknas.
TC Helicon GOXLR Mini SÅLD
USB mixer, sparsamt använd, komplett i kartong. Perfekt till streaming. 700sek
Cooler Master Vertical GPU Holder SÅLD
Montera grafikkortet stående, och beskåda dess glans. Passar till de flesta om inte alla atx chassin. 100sek
Creative Stage Air V2 SÅLD
USB Soundbar till datorn, passar perfekt under skärmen om man saknar yta för traditionella högtalare. 100sek
Leopold FC 980M
Tangentbord i trevlig formfaktor med Bruna Cherry. Stort som ett TKL men har fullstort numpad. 300sek
Ducky one 2 TKL
Tangentbord med Bruna Cherry 300sek
Cooler Master Masterkeys Pro S TKL
Tangentbord med Röda Cherry 200sek
Bibehåller mig rätten att avsluta annons för försäljning när jag vill.