Övriga Fynd – Diskussionstråd

Permalänk
Medlem
Skrivet av LANberg:

Det här är galet billigt för en blodtrycksmätare som har blivit bäst i test.
Jag köpte den åt en närstående för två år sedan till fyndpriset 999,99 kr. Vad ska man då säga om 538 kr …?
Löp och köp!

Den är nog så billig om man vill vänta typ ett år innan man får grejen

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem
Skrivet av hellmix:

<Uppladdad bildlänk>

Jag beställde en och har förväntat leverans på fredag, vi får väl se vilket datum som stämmer bättre i slutändan 😁

Visa signatur

Errare human est

Permalänk
Medlem
Skrivet av hellmix:

<Uppladdad bildlänk>

Typ ett år? 😆 Det var väl att ta i lite väl mycket?
Bilden visar ju sex till sju månader...

Jag kanske bara är överkänslig, men jag brukar också störa mig på när folk säger att klockan är halv sex om den är typ 17:23.

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·

Permalänk
Medlem
Skrivet av Proxann:

Gäller inte längre?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hellmix:

<Uppladdad bildlänk>

Kan inflika att den funnits i lager typ hela dagen. Min är skickad.
De har översålt enheter helt enkelt och då blir standard leverans automatiskt "6-7" månader, detta stämmer oftast inte heller utan de brukar få in fler betydligt snabbare än så.

Permalänk
Snusfri
Skrivet av dan@work:

Tackar! Blev ett tryck på 'köp nu'-knappen.

Samma här, står 17'e Oktober som leverans för mig.
Hoppas den kommer snabbare men det är inte en gigantisk väntan om det blir den 17'e dock.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Thinkpad E14 G5 - 16GB RAM - 512GB SSD
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 9 Pro XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Hoppas den kommer snabbare men det är inte en gigantisk väntan om det blir den 17'e dock.

Kul att flera ändå lyckades köpa fast den var på rabatt mitt i natten… Jag hade lite tur som var vaken och såg @Murgatroyd lägga upp tipset på den andra mätaren och såg då X3:an. Står att den kommer imorgon Tycker det är lite konstigt att det släpps blixterbjudanden mitt i natten, ska man behöva dygna för att inte missa de bästa dealsen liksom

Permalänk
Medlem

Jag slog till på Omron EVOLV Smart Blood Pressure Monitor och måste passa på att ge Amazon lite cred! Beställde 08:00 imorse och kl 17:00 låg den utanför dörren! Aldrig någonsin fått en leverans så snabbt!

Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, 5700x3d, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Asus RTX 4070 Dual White OC, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Seasonic G12 GM-850, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosse78:

Jag slog till på Omron EVOLV Smart Blood Pressure Monitor och måste passa på att ge Amazon lite cred! Beställde 08:00 imorse och kl 17:00 låg den utanför dörren! Aldrig någonsin fått en leverans så snabbt!

Du bor i Stockholm city antar jag? De har dagsleverans på ett antal ställen har jag sett.

Visa signatur

"There's a Sucker Born Every Minute"
På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem
Skrivet av THB:

Beställde kl 02:50 på tisdag morgon och paketet anlände kl 20:35 samma kväll.
Det är härligt när prime fungerar

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hellmix:

<Uppladdad bildlänk>

Alla har inte möjligheten eller turen att kunna ta del av Amazons blixterbjudanden som heter så av en anledning. De flesta som håller regelbunden koll på Amazon vet att just detta händer när produkten i ett erbjudande tar slut. Det är bara att bita ihop och vänta in nya erbjudanden. Men du kan självklart kontakta Amazons kundtjänst om du inte är nöjd!

Så här såg det ut på Amazons sida när jag skrev inlägget kl. 14.10 (jag hade glömt att stänga webbläsarfönstret) för att förstärka det fantastiska tips som redan fanns i forumet om övriga fynd. Det betyder att ytterligare två personer hade möjlighet att gör ett rejält klipp på produkten.

Visa signatur

Tar en paus från Swec och har gått in i ett passivt lyssningsläge med enstaka, oregelbundna besök här.
Ha det gôtt allihop!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Du bor i Stockholm city antar jag? De har dagsleverans på ett antal ställen har jag sett.

nä Nacka

Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, 5700x3d, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Asus RTX 4070 Dual White OC, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Seasonic G12 GM-850, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Attans man missade denna. Men fick bli ett köp på:
https://www.amazon.se/gp/product/B09GPFTLWX

Rejäl rabatt på denna också och har kollat på den tidigare.

Uppe igen nu för 481:-
78% rabatt!
https://www.amazon.se/Omron-Complete-Smart-2-i-1-blodtrycksm%...

Visa signatur

På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Russell Hobbs Smörgåsgrill [Hållbar Non-Stick beläggning] Enkel Rengöring (Snabb uppvärmning, BPA-fri, Kan förvaras vertikalt) 26800-5
https://www.amazon.se/Russell-Hobbs-Sm%C3%B6rg%C3%A5sgrill-be...
195:- (-58% rabatt på 460 :- )

Tack för tipset! Min smörgåsgrill gick sönder i helgen så detta passar ju bra!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Tack! Blev en beställning!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Tog en jag med, tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Russell Hobbs Smörgåsgrill [Hållbar Non-Stick beläggning] Enkel Rengöring (Snabb uppvärmning, BPA-fri, Kan förvaras vertikalt) 26800-5
https://www.amazon.se/Russell-Hobbs-Sm%C3%B6rg%C3%A5sgrill-be...
195:- (-58% rabatt på 460 :- )

Tackar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bosse78:

nä Nacka

Inte för att vara sån, men bara någon från Stockholm skulle känna till den distinktionen

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Inte för att vara sån, men bara någon från Stockholm skulle känna till den distinktionen

Det är jag inte så säker på. Om Nacka var en egen stad skulle det vara sveriges 15:e största stad (antal invånare), större än t ex Gävle.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Min order blev precis avbruten, samma för ett andra?

Fel pris angavs som orsak, men de hade ju liknande rabatt på liknande artiklar dagen innan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Levan:

Fel pris angavs som orsak, men de hade ju liknande rabatt på liknande artiklar dagen innan?

Hämtade ut min idag (kom igår), 481:- och X3 modellen för 152:- men visst hade man på känn att det var fel pris....
tråkigt, ser att den har "bara" -23% rabatt nu, 1659:-

Visa signatur

På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem
Skrivet av Levan:

Beräknad att komma på lördag, beställde igår.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Hämtade ut min idag (kom igår), 481:- och X3 modellen för 152:- men visst hade man på känn att det var fel pris....
tråkigt, ser att den har "bara" -23% rabatt nu, 1659:-

Beställde du igår också?

Skrivet av Apachi:

Beräknad att komma på lördag, beställde igår.

Vilken tid beställde du?

Kanske beror på var man bor också, men kan ju alltid "klaga" på att andra fått handla till uppgivet pris. The more the merrier.

Var ju faktiskt det priset under halva (?) dagen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Levan:

Beställde min (vet ej exakt tid men fick bekräftelsemailet igår 21:06) och fick precis mail om att den är skickad med prel leverans på måndag.

Visa signatur

Errare human est

Permalänk
Medlem
Skrivet av Levan:

Beställde du igår också?

Vilken tid beställde du?

Kanske beror på var man bor också, men kan ju alltid "klaga" på att andra fått handla till uppgivet pris. The more the merrier.

Var ju faktiskt det priset under halva (?) dagen

Nej, ca 01.00 tisdags, det var jag som såg fyndet och postade direkt.
Sen gick det upp till fullpris och igår igen 481:- och idag ca 1600:-...

Visa signatur

På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Produkt: PremiumCord nätverkskabel, Ethernet, LAN & Patch-kabel Cat6, UTP, snabb flexibel och robust RJ45-kabel 1 Gbit/S, AWG 26/7, kopparkabel 100% Cu, röd, 5 m
Länk: https://www.amazon.se/gp/product/B07NSM9GT7/
37:- (-59% rabatt 90:-) Kan även kombineras med "Köp 10 spara 15% med Prime"

Grå 30 meter CAT6 känns som ett bra pris också för 57 kr

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

Grå 30 meter CAT6 känns som ett bra pris också för 57 kr

Dessutom 300m enligt beskrivningen... 👍😄

Visa signatur

På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem
Skrivet av Levan:

Min står som skickad. Lade beställning Onsdag kväll tillsammans med en högtryckstvätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Murgatroyd:

Dessutom 300m enligt beskrivningen... 👍😄

Beställde ett par ska bli intressant att se om 30m kabel eller 300m dyker upp 😅 köpte 4 med 5% extra rabatt

Någon som har tips på nya fästen ifall man skulle vilja klippa dessa?

Blev ju mycket billigare än att köpa en 100 rulle tex.
https://www.webhallen.com/se/product/227147-Deltaco-UTP-Cat6-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av shogou:

Beställde ett par ska bli intressant att se om 30m kabel eller 300m dyker upp 😅 köpte 4 med 5% extra rabatt

Någon som har tips på nya fästen ifall man skulle vilja klippa dessa?

Blev ju mycket billigare än att köpa en 100 rulle tex.
https://www.webhallen.com/se/product/227147-Deltaco-UTP-Cat6-...

https://www.kopplat.se/Produkt/11641/RJ45-kontakt-CAT-6A-UTP-...
Som amatör så tycker jag att dom här är kanon.

Visa signatur