Intel NUC 12 Enthusiast A770 i7-12700 M.2 (64 ram)

Permalänk
Avstängd

Intel NUC 12 Enthusiast A770 i7-12700 M.2 (64 ram)

Ni kan komma med prisförslag och om det blir något som jag finner rimligt kan det bli affär.

MVH

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Hur är den bestyckad? Har du kvar kartong, strömadapter m.m.? Ungefär vad vill du ha för den, jag antar att det är mer än 1000 kr?

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Gigabyte B550 Gaming X V2 | 32 GB HyperX Beast 3600 MT/s | Asrock RX 9070 | 1 TB Kingston Fury Renegade | 2 TB Samsung 860 EVO | EVGA G2 750W | FD Define R5 Ti | 2 x 27" MSI MAG274QRF-QD

Permalänk
Avstängd

Ska kolla % sats för begagnad dator
Ny med 1000 gb disk och 64 ram
18 000 om jag minns rätt
Tror det var 15 el 16 för Nuc

Den köptes förra julen så mindre än 1 år
Men ska kolla % sats för begagnade

Ingen affär får dottern den som julklapp

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 000 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Avstängd

Hej och tack för sista seriösa budet, men värdet jag trodde den hade var inte som förväntat.
Gjorde en test med ett företag som köper in och säljer vidare och fick bud på 5600 kr och det är inte värt den prisbilden.
Inte ens 50% av en dator som är mindre än ett år.
Och med sådant bortfall finns det inget värde i att sälja.

Låter detta stå så du hinner läsa mitt inlägg sedan tar jag bort annonsen.

MVH

Permalänk
Medlem

Tack för svar!

Permalänk
Livsnjutare 😎

Tror det hade varit bättre att du som säljare hade skrivit ett utropspris eller liknande.
När man låter marknaden fritt bestämma vad en sak skall få kosta i form utav bud - med en nischad produkt som detta och få bud blir detta tyvärr resultatet.

Gör lite mer undersökning annars och lägg ut den igen med ett pris omkring vad du vill ha så skall du se att det kanske går om du har is i magen. Maximera möjligheterna till försäljning genom att använda Tradera, Blocket, Facebook MP mf.

Lycka till

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Avstängd

Annonsen är avslutad