Kraftfull Dator till Salu – Perfekt för Gaming och Kreativt Arbete
Jag säljer en dator med en genomtänkt kombination av nya och begagnade komponenter som ger hög prestanda till ett riktigt bra pris. Den passar utmärkt för spel i 1440p, videoredigering och andra krävande uppgifter.
Specifikationer:
Nya och oanvända delar:
Chassi: Kolink Observatory HF Mesh (svart) – optimalt luftflöde och modern design.
CPU-kylare: Cooler Master Hyper 212 Black Edition – effektiv och tyst kylning.
Lagring: Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB – snabb och pålitlig lagring.
Begagnade delar (i mycket gott skick):
Nätaggregat: Corsair RM750 750W (2019) – Gold-certifiering, kvitto från Inet finns.
RAM-minne: Kingston Fury Beast RGB 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz CL16 – hög kapacitet och snabb prestanda, kvitto från Inet finns.
Processor: Intel i5-11600K – kraftfull för gaming och multitasking.
Moderkort: MSI MEG Z590 UNIFY (troligtvis, osäker på exakt modell).
Grafikkort: ASUS AMD RX 7800XT – hög prestanda för 1440p-gaming, kvitto finns.
Prestanda:
Gaming: Spelar moderna titlar i 1440p-upplösning med stabil FPS över 144 i spel som Fortnite.
Produktivitet: Klarar krävande program som videoredigering och multitasking utan problem.
Försäljningsvillkor:
Prisidé: 10–15% lägre än vad jag uppskattar att den skulle gå för på Tradera. Öppen för seriösa förslag.
Avhämtning: Centrala Göteborg (Lundby, Hisingen). Originalkartonger för flera komponenter finns.
Frakt: Kan skickas mot att köparen betalar frakten.
CPU-kylare: Jag väntar på en ny kylare, men om den inte kommer imorgon, ordnar jag en ny själv för att säkerställa att allt fungerar som det ska. Och tack chat gbt för för att hjälpa en ordblind.