Permalänk

RTX 4080 Super köpes

Hej,

Söker efter ett rtx 4080 super till rimlig peng.

Bomba mig med förslag 😊

Tack på förhand!

/Christian

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har detta, vill dock behålla musmattan som följde med allt annat är kvar. Kvitto går nog dra ner hos Inet, inköpt ibörjan av 2024.

Dock är jag inte sugen på att skicka….jag håller till i stockholm/nyköping. Har du vägarna förbi?

Tänkt 8k

Permalänk

[quote postid="20731149" userid="140637" name="Megacrash"]

Halloj,

Tyvärr bor jag 20-30 mil bort och hade väl inte tänkt ge mig iväg åt det hållet heller.

Kanske även borde slrivit i annonsen att jag inte vill ha ett vitt kort heller 😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

<Uppladdad bildlänk>

Har detta, vill dock behålla musmattan som följde med allt annat är kvar. Kvitto går nog dra ner hos Inet, inköpt ibörjan av 2024.

Dock är jag inte sugen på att skicka….jag håller till i stockholm/nyköping. Har du vägarna förbi?

Tänkt 8k

säljer du fortfarande? jag bor nära stockholm och kan tänka mig köpa kortet

Permalänk
Medlem

Köper

Skrivet av Megacrash:

<Uppladdad bildlänk>

Tänkt 8k

Hämtar på fredag om du kan Stockholm

Permalänk
Medlem

Har palit infinity 4080 super OC med org kartong och tillbehör. För rätt bud, finns i umeå kan skickas mot frakt.

Permalänk
Skrivet av Megacrash:

<Uppladdad bildlänk>

Tänkt 8k

Hej, ville bara veta om du har kvar den, är intresserad isåfall!

Permalänk

Annonsen är avslutad