Permalänk
Medlem

Cooler master cavalier

Har fått en retro chassi som jag tror några här söker efter.

Detta är cooler master cavalier vad jag kan se.
Inte super bra skick men ok och säkert kan återställas till super fin skick.

Det följer med core 2 quad 8400 och någon asus moderkort ihop med 4gb ddr2 ram minne.

Psu på 550w.

Helst hämtas då den väger en bra del. Annars om du verkligen vill så går det lösa det att frakta den.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har ingen möjlighet att hämta, men kan möjligen vara intresserad av delarna i chassit ifall någon bara vill ha lådan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zelian:

Jag har ingen möjlighet att hämta, men kan möjligen vara intresserad av delarna i chassit ifall någon bara vill ha lådan

Noterad. Har gamla 7770 eller vad den heter som du kan få med om någon skulle behöva bara chassin

Permalänk
Expertgissare

Vad synd att du inte hade det här ute för några veckor sedan när jag var och tittade förbi, hade gärna plockat upp detta

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Vad synd att du inte hade det här ute för några veckor sedan när jag var och tittade förbi, hade gärna plockat upp detta

Som sagt det går att frakta men det kommer kosta en del.
Kommer kosta mindre om du skulle ha bara chassin då det finns intresse för cpu och Mobo

Permalänk
Medlem

Är intresserad. PM

Permalänk
Medlem

Hur mycket vill du ha för hela datorn?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zovl:

Ledande är 100kr och avhämtning. Just nu är den bokad till Sweclockare att hämta ikväll. Blir det inte av så uppdaterar jag tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av zovl:

@Klocker2 kan inte hämta den idag.

Kan du komma idag och hämta den så är den din för 100kr

Permalänk
Medlem

Vardå nånstans isf?

Permalänk
Medlem
Skrivet av zovl:

Vardå nånstans isf?

TUMBA. att ha förtur måste man hämta den innan 19

Permalänk
Medlem

Hinner inte dit till 19 du kan sälja den till nån annan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av zovl:

Hinner inte dit till 19 du kan sälja den till nån annan!

Finns kvar fortfarande. Den som skriver först PM och kan hämta kan ta den för 100kr

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad