Glad, Exalterad, Pigg?! Skriv era goda tankar här! :D

Permalänk
Medlem

Oväntad överraskning när jag fick en pingivstång vid upphämtning av beställning i butik hos Inet.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Yes!!

Permalänk
Medlem

Inte riktigt jag som var glad/exalterad men ni skulle sett 18-åringen som jag hämtade från en 4-timmars bussresa, bakis som bara en artonåring kan vara - och komma hem till farsans extra ostsåsiga makaronilåda. Glädjetårar typ

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | Samsung Neo G9 240Hz HDR 1440p/LG 27GN950 4k 140Hz | Oculus Quest 3

Permalänk
Medlem

Äntligen tom! Idag, trots många minusgrader, blev det äntligen gjort! Många kronor sparade per månad som kan göras annat kul med!

Permalänk
Medlem

Sitter och lyssnar på musik i Tidal. Jag kan för mitt liv inte fatta hur algoritmen kan vara närmast perfekt när den föreslår musik för mig. Jag har olika "musikperioder" om man säger så. Ibland är det hårdrock och metal, ibland är det 80-tals syntmusik och ibland klassisk westcoast rock, och just nu har jag av någon anledning fastnat för mexikansk smörig popmusik efter att Tidal föreslog Juan Gabriel.

När jag väljer ta "radio" på någon låt så levererar den låtar som liknar den, alltså stämningen som den första låten har. Vet inte hur man ska beskriva det riktigt. Men säg att det är en lugn, kanske lite melankolisk melodiös låt i en som jag uppfattar speciell stämning i samma stil. Samma sak med hårdrock, om jag väljer skapa "radio" av glamrockare på 80-talet så blir det i samma stil hela tiden (och inte bara från 80-talet) det kommer ingen Rammstein, Powerwulf eller Nine inch nails eller annan genre.

Svårt att sluta lyssna på denna musikapparnas tiktok för den fortsätter bara at utlösa dopamin

Visa signatur

CPU: 9800X3D
Moderkort: MSI Gaming Plus X670E
GPU: Powercolor RX 9070 XT Hellhound

Permalänk
Medlem

Gjorde en bra runda idag, solen skiner och det är vår!

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Intel Arc B580 Limited Edition | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem

Är så jäkla stolt idag!! Dottern tog EM guld i Fullkontakts karate idag (kyokushin karate)

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

Är så jäkla stolt idag!! Dottern tog EM guld i Fullkontakts karate idag (kyokushin karate)

https://app.kumitetechnology.com/en/tournament/170/results-in...

Är det detta? Kul att se tre svenskar på topp!