Permalänk

Köpes: 4070 Ti Super

Hej,

Letar efter ett 4070 Ti Super.

Kan hämta upp i Stockholm eller betala för frakt. Inga ockerpriser tack. Originalkvitto uppskattas.

Skicka gärna PM med info och önskat pris!

Mvh
Niklas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Endast ti super? Har ett gigabyte oc 4070S 12gb annars

Permalänk
Skrivet av Extal:

Endast ti super? Har ett gigabyte oc 4070S 12gb annars

Med tanke på hur prissituationen ser ut är jag nog mer inne på ett "temporärt" 3080 Ti (mitt trogna 1080 ti ska gå i arv) och vänta på ett köp av 50-serien vid årsskiftet... MEN med det sagt har allt ett pris, så vad vill du ha för kortet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nickepickepo:

Med tanke på hur prissituationen ser ut är jag nog mer inne på ett "temporärt" 3080 Ti (mitt trogna 1080 ti ska gå i arv) och vänta på ett köp av 50-serien vid årsskiftet... MEN med det sagt har allt ett pris, så vad vill du ha för kortet?

Någonstans runt 7500kr? Priset är inte hugget i sten

Permalänk
Medlem

Hej. Har ett Gainward Phantom Reunion 4070 ti som du kan få för 6000 kr. Kortet är knappt använt sen köp för två år sen, legat nedpackat i ett halvår. Kvittot hittar jag tyvärr inte på därav priset, kortet är köpt hos alina i Uppsala 2022.

Med vänlig hälsning,
Robban

Permalänk

jag har en Msi 4070 ti super x3 ventus. tänker mig 8500kr

Visa signatur

Grym på luffarschack

Permalänk
Medlem
Skrivet av re187:

Hej. Har ett Gainward Phantom Reunion 4070 ti som du kan få för 6000 kr. Kortet är knappt använt sen köp för två år sen, legat nedpackat i ett halvår. Kvittot hittar jag tyvärr inte på därav priset, kortet är köpt hos alina i Uppsala 2022.

Med vänlig hälsning,
Robban

Jag kan vara intresserad om du kan skicka, och såklart om trådskaparen inte är intresserad före!😄

Visa signatur

| STRIX Z590-F Gaming WIFI | i7 11700KF | ASUS TUF RTX 3090 24GB | Corsair vengeance 32GB DDR4 | Corsair iCUE H150i Elite | NZXT H440W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klotpung:

Jag kan vara intresserad om du kan skicka, och såklart om trådskaparen inte är intresserad före!😄

Härligt! Det finns kvar och jag kan skicka.