Hur hittar jag windows produktnyckel på en bortkopplad hårddisk?
Hej! Jag har tömt min SSD hårddisk och installerat windows 11 på den. Kopplade bort andra hårddiskar inklusive den som Windows ligger på. Har haft ett felmeddelande som Supporten hade problem att få bort, därför denna åtgärd. Problemet är Produktnyckeln hur hittar jag den på den andra disken
§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om. - MOD
Windows 11 produktnyckel bruakr vara kopplad till Moderkort mer, det är fortfarande en form av GUID , är det en färdigbyggd dator eller en du satt ihop och aktiverat ? Låter som de förstnämnda om du inte har en nyckel , då borde Windows aktivera sig automatiskt, har du bytt mer komponenter kan de dock vara så Windows inte ser det som samma system längre
Sen kan du ju även om du köpt licens separat vara så den är knuten till ditt micrsoft konto, då aktiveras enheten när du loggar in med dit konto på datorn
Den har jag uppgraderat själv. kopplade bort disken med win 11. Ny installation på SSD disk med påföljande problem med att windows inte kände av den som ligger på den andra hårddisken som var bortkopplad. skulle tro att det fungerar så. Var i den gamla windows hittar man nyckeln?