Permalänk
Medlem

HP Reverb G2 VR

Säljer mitt VR headset för någon att få glädje av som fortfarande kör Windows 10 eller Windows 11 lägre version än 24H2. Observera att detta headset kräver Windows Mixed Reality vilket Microsoft valt att sluta stödja i senare uppdateringar.

I övrigt har jag aldrig haft några problem med detta VR headset och det har använts sparsamt! Startade det senast idag för att prova och det funkade prima!

Det enda som jag behövt fixa är att byta plastbiten som håller fast sladden runt huvudbandet till kardborreband, se bilder! Originalkartong medföljer.

Budstart 100 kr. Hämtas i Stockholm, skickas ej.
Kan avslutas nu på torsdags 27 mars, om tillfredställande bud inkommit, annars nästa vecka.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

300 + hämtas

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X, Cooler Master ML360R, MSI MPG X570 GAMING PRO CARBON WIFI, G.SKill 32GB 3600Mhz CL16, ASUS ROG STRIX GTX 1080 Ti GAMING OC , Samsung 970 Evo Plus 1TB + WD4TB + Seagate ST4TB, Lian Li PC O11, Seasonic PRIME 850W.

Monitorer: Asus ROG Swift PG348Q + ASUS ROG Swift PG279Q
Tangentbord och mus: Steelseries Apex 7 Pro + Steelseries Rival 700

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

600 kr

Visa signatur

| R9 7950x | Seasonic Prime TX 1000 | 64GB | RTX 4090 STRIX | MSI 32" MPG 321URX 4k QD-OLED 240 Hz |

| 2x Xeon E5-2697v3 | Corsair HXi 1000 | 64GB | RTX 3080ti |

Permalänk
Medlem

700 hämtar

Permalänk
Medlem

Tack för buden så här långt! Hautus på 700 kr leder.

Jag ämnar avsluta budgivningen imorgon förmiddag (torsdag), förutsatt att vinnaren kan hämta samma dag.

Om det inte går att lösa avhämtning under torsdagen så kommer annonsen ligga kvar över helgen och avslutar i så fall budgivningen på måndag förmiddag istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Duder:

Tack för buden så här långt! Hautus på 700 kr leder.

Jag ämnar avsluta budgivningen imorgon förmiddag (torsdag), förutsatt att vinnaren kan hämta samma dag.

Om det inte går att lösa avhämtning under torsdagen så kommer annonsen ligga kvar över helgen och avslutar i så fall budgivningen på måndag förmiddag istället.

Jag kommer inte kunna hämta på torsdagen. Kommer däremot befinna mig i stockholm på söndagen och kan hämta då.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad