Permalänk

PS4 med förnyad lagring

Hej,

Tänkte sälja min gamla PS4, äldre varianten (CUH-1216A). Lagringen byttes ut för några år sedan, den trötta HDDn ersattes av en Samsung SSD på 500GB. Har dammat av insidan ganska regelbundet, dock aldrig re-pastat.

Det ingår även 3st handkontroller och en laddningsstation till dessa. Av originalsladdarna återstår enbart HDMI och elkontakt, USB-sladden som följde med konsolen är tyvärr borta.

Då originalförpackningen slängdes bort någon gång på 10-talet så vågar jag inte skicka med Postmord. Det är enbart avhämtning i Västerås som gäller, alternativt träff i Stockholms centrala delar en passande onsdag.

Tänkte avsluta budgivningen lördag kväll.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 300 kr + f (om du ändrar dig 😁)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Postmord

Visa signatur

Zenith Extreme Alpha | Threadripper 2950X | 3080 Ti TUF OC | 64GB DDR4 3200MHz | 970 EVO Plus 1TB | 3x Red Pro 10 TB @ raid0 | OLED42C2 + 2x U3014

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 300 kr Hämtar på plats i Västerså
Visa signatur

Spelar Just Nu: Planet Crafter Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI, Borderlands 4
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Nytt bud: 400 kr + f (Om du ändrar dig 😆)
Permalänk
Medlem
Skrivet av Aje:

Tänkte lite om det var avsiktligt eller ej då ju M- och N-tangenterna sitter intill varandra, men roligt oavsett.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac mini | M4 Pro | 48 GB RAM | 1 TB | macOS 15 Sequoia
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | 1 TB | macOS 15 Sequoia

Permalänk

Då var det dags att avsluta det här.

Det är @Segafreakone som tar hem affären. PMa mig ditt mobilnummer så kan jag smsa detaljer.

Jag är ledsen @HamTheHammer men jag orkar verkligen inte hålla på och handskas med Postmord.

Permalänk

Annonsen är avslutad