Tjena!
Kollar intresset om det finns någon här som skulle vilja köpa ett AM4 ”uppgraderingspaket” då jag funderar på att gå över till AM5
Komponenterna som säljs är:
AMD Ryzen 5700x3D
32gb (2x16) ramminne 3200 mhz (generic ramminne som kommer från en dell dator, kan försöka hitta exakt modell om efterfrågan finns. Bilden som jag bifogar är inte korrekt ram, utan tog bara någon från Google )
Samt X570i gigabyte aorus PRO elite med en liten defekt, dock så fungerar den utan problem och har gjort det i min ägo i ca två år
Defekten är att ena plasthållaren som klickar fast ena sidan av ramminne har trillat ur, men man kan fortfarande använda slotten utan problem. Bifogar en bild som tyvärr är inte det bästa men om man vill reparera det så tror jag att man kan löda fast plastbiten utan problem om man har en extra som finns någonstans.
Annars är det absolut inga konstigheter med resterande produkter. Bild nr 4 så kan ni se vad jag menar med plastbiten
Med det sagt, om detta är något till intresse så är det bara att hojta till och om ni har några frågor så skicka dm eller skriv i annonsen.
Säljer till vem jag vill, hur jag vill, när jag vill, om jag vill, osv osv.
Om det ska skickas så försöker såklart paketera allt ordentlig samt att jag ej tar ansvar över hur postleverantören hanterar paketet.
Med vänlig hälsning,
Arya
Läs hela annonsen här