*Intressekoll* sälja komponenter

Permalänk
Medlem

*Intressekoll* sälja komponenter

Tjena!

Kollar intresset om det finns någon här som skulle vilja köpa ett AM4 ”uppgraderingspaket” då jag funderar på att gå över till AM5

Komponenterna som säljs är:

AMD Ryzen 5700x3D
32gb (2x16) ramminne 3200 mhz (generic ramminne som kommer från en dell dator, kan försöka hitta exakt modell om efterfrågan finns. Bilden som jag bifogar är inte korrekt ram, utan tog bara någon från Google )

Samt X570i gigabyte aorus PRO elite med en liten defekt, dock så fungerar den utan problem och har gjort det i min ägo i ca två år

Defekten är att ena plasthållaren som klickar fast ena sidan av ramminne har trillat ur, men man kan fortfarande använda slotten utan problem. Bifogar en bild som tyvärr är inte det bästa men om man vill reparera det så tror jag att man kan löda fast plastbiten utan problem om man har en extra som finns någonstans.

Annars är det absolut inga konstigheter med resterande produkter. Bild nr 4 så kan ni se vad jag menar med plastbiten

Med det sagt, om detta är något till intresse så är det bara att hojta till och om ni har några frågor så skicka dm eller skriv i annonsen.

Säljer till vem jag vill, hur jag vill, när jag vill, om jag vill, osv osv.

Om det ska skickas så försöker såklart paketera allt ordentlig samt att jag ej tar ansvar över hur postleverantören hanterar paketet.

Med vänlig hälsning,

Arya

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag är lite småintresserad. Har du någon kylare till CPUn?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnakeBite:

Jag är lite småintresserad. Har du någon kylare till CPUn?

Sitter för tillfället en thermalright peerless assasin med två noctua fläktar monterat men funderar på att återanvända CPU kylaren till AM5 bygget

Tror att jag har några fläktar över som jag skulle kunna återanvända så kanske att CPU kylare kan säljas med

Permalänk

Alright, vad har du för riktpris på allt? Inklusive/exklusive kylare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnakeBite:

Alright, vad har du för riktpris på allt? Inklusive/exklusive kylare?

Ingen aning, men skriv ett pris så får vi se om det är ett schysst pris 😅. Såg att bara prollen såldes för ungefär 2k här på Sweclockers

Permalänk

Ah, såg att den fanns boxad för strax över 2k ny så hade kanske förväntat mig runt hälften av det utan kylare men med de defekta moderkortet + ram. (~1. 2k)
Då gissar jag att du inte är sugen på att sälja?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SnakeBite:

Ah, såg att den fanns boxad för strax över 2k ny så hade kanske förväntat mig runt hälften av det utan kylare men med de defekta moderkortet + ram. (~1. 2k)
Då gissar jag att du inte är sugen på att sälja?

Nja det blir för lågt tyvärr! Tack för visat intresse iaf 😁

Permalänk
Medlem

2000:- + frakt

Visa signatur

4790K@4.5ghz, 16GB DDR3, GTX 1060 6GB.

Permalänk
Medlem

2000+hämtning (obs bara imorgon)

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

2100+frakt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

budar 1200 för CPU

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone 13

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snyft:

2100+frakt

Noterat

Skrivet av htbtoma:

budar 1200 för CPU

Bud via PM har kommit in och det budet ligger på 1700:-

Permalänk
Medlem

2200 + frakt

Permalänk
Medlem

2300+frakt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snyft:

2300+frakt

Noterat!

Permalänk
Medlem

2400 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Abdu:

2400 + frakt

Noterat!

Permalänk
Medlem

Hej, bjuder 2 500 + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Muglo:

Hej, bjuder 2 500 + frakt.

Noterat!

Tänker att jag avslutar budgivningen imorgon klockan 18:00

Permalänk
Medlem

Bjuder 2700+frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PAsp:

Bjuder 2700+frakt.

Noterat!

Permalänk
Medlem

Nu har jag kopplat ur moderkortet med komponenterna och jag har kunnat ta lite bättre bilder på allting. Lägger in de här samt att ni kan se en mer detaljerad bild på defekten som jag syftade på.

Har även lagt in en adapter som konverterar USB headern så att man kan koppla in USB-c kabel till front panelen (sorry glömt bort namnet)

Permalänk
Medlem

2800 + frakt

Permalänk
Medlem

Där var budgivningen slut. Kontaktar vinnaren via DM

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad