Cooler Master Vertical GPU Holder Kit

Permalänk
Medlem

Cooler Master Vertical GPU Holder Kit

Vertikal GPU-adapter för ATX-chassi. Gjord för något specifikt Cooler Master-chassi men går att trycka in i princip i vilket ATX-chassis som helst om man inte är rädd för att modifiera sitt chassi lite (jag hade denna i en Corsair 570X).

Ej funktionstestad, men fungerade senast jag använde den.

Skänkes mot avhämtning!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!
Vilka dagar och tider är kortet tillgängligt för upphämtning?
Vill även åtminstone fråga om du kanske jobbar inne i stan eller liknande och har ett jobb som tillåter att man tex lämnar över det någonstans i närheten.

sista frågan är alltså enbart en fråga som är mer lyx än viktig, men det värsta man kan få är ett nej!

Mvh

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Medlem

Hej @Jonhed!

Jag kan mötas upp runt T-Centralen de flesta tisdagar och torsdagar. Övriga dagar jobbar jag hemifrån.

När du säger "kortet" så har du hajat att detta bara är en adapter för att ha en GPU vertikal? Det är alltså inget grafikkort i sig. Bara så att det inte blir något missförstånd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimpLar:

Hej @Jonhed!

Jag kan mötas upp runt T-Centralen de flesta tisdagar och torsdagar. Övriga dagar jobbar jag hemifrån.

När du säger "kortet" så har du hajat att detta bara är en adapter för att ha en GPU vertikal? Det är alltså inget grafikkort i sig. Bara så att det inte blir något missförstånd.

Ja, förlåt haha. Jag menade såklart inte "kortet" men skrev det troligen för att min hjärna såg mitt grafikkort ligga vertikalt i mitt chassi med hjälp av hållaren!

Men jag skriver ett PM till dig då så om du orkar möta upp mig där på tisdag eller torsdag så kommer jag dit där du är

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad