Gigabyte AORUS 15 BSF - i7 Gaming Laptop RTX 4070

Permalänk
Medlem

Gigabyte AORUS 15 BSF - i7 Gaming Laptop RTX 4070

Hejsan,
I och med att jag inte längre arbetar på fots längre behöver jag inte ha denna biffiga Laptop längre.

Specs:
Upplösning 15,6 " 2560x1440, (QHD) 165Hz
Core i7 13700H
GeForce RTX 4070
Corsair DDR5, 4800 MHz 40GB
2st 1TB NVM-e minne

Datorn är I OK skick och använt sparsamt då jag egentligen inte har haft tid till att ägna mig till att lira särskilt efter jobbet.
Skälet till att jag menar att datorn befinner sig i"OK skick" är för att datorn har i för tillfället 40gb Ram installerat då jag har dumt nog installerat nya ramsticks men lämnat kvar en 8GB i en av ramsloten (Samma hastighet). Jag har även varit slarvig med att använda rätt bits så 2 skruvhuvuden är slitna. Datorn har använts i stortsätt som en stationär dator där jag har kopplat på skärmar och tagentbord, skärmen har alltså stått stängt för det mesta och tagentbordet knappt använts.

Datorn finns att hämtas i Göteborg Backa men föredrar att den skickas på Post. Datorn kommer i samma kartong emballage/kartong vid köp, givetvis med laddare och fabriksåterställd.
Datorn är köpt sent 2023 september Inköpt från Inet och kvitto går att skriva ut.

Jag behåller mig rätten att sälja till vem jag vill, när jag vill, om jag vill.

Kom med bud

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej,

Går det fortfarande att öppna datorn, eller är skruvarna så slitna att det inte går?

Mvh
Tobias

Visa signatur

| bequiet! Dark Base 900 | Corsair HX1000i Platinum | MSI Z370-GAMING M5 | i7 8086k @ 5000mhz | Custom EK-loop (GPU & CPU) | Corsair Veng. 32GB @ 3200mhz | Samsung 960 EVO M.2 500GB | Zotac RTX 2080 Ti AMP! | Asus PG348Q @ 100hz |
http://www.sweclockers.com/forum/13-konsumentratt/562661-grat...

Permalänk
Medlem

jag förmoddare laptopen är kvar är det window 10 eller 11

Permalänk
Medlem

Tjena,
Datorn går att öppna. jag tog up 8gb Ram så datorn är tillbaka till 32gb, givetvis får köparen med sig den.
Datorn är i windows 11

Permalänk
Medlem

slänger ett bud på 8000kr + frakt,

Permalänk
Nytt bud: 8 500 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Permalänk
Nytt bud: 8 900 kr +Frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.