ASUS ROG Strix GeForce RTX 4070 Super OC Edition
Hej! Säljer detta jättefina kort då jag fick tag på en 4080 som passar bättre estetiskt i mitt bygge. ASUS biffigaste serie: ROG Strix, stor och tung med kraftig heatsink-design. Den har en HDMI-ingång mer än "vanliga" 4070 Super-kort samt dual bios-lägen för val mellan prestanda/tystnad.
Köptes på tradera av mig och från webhallen av orginalsäljare i november 2024 - 3 års garanti finns kvar till 2027. Kortet användes i ca 2 månader för att spela WoW innan tidigare ägare slutade spela. Kortet har inte överklockats och har inte använts av mig då jag fick tag mitt andra kort innan denna kom till bruk.
Kommer i orginalkartong, i antistatisk påse tillsammans med supportstand, 12VHPWR adapter och produktmanualerna ( +lite plast som måste peelas innan bruk, för den som gillar peeling av sina nya kort).
Kortet är i princip i nyskick. Orginalkvitto finns och fraktas spårbart tillsammans med kortet i samband med betalning. Vid frakt ska varan förskottsbetalas. Packar självklart ordentligt. Upphämtning i Linköping/Stockholm funkar också då jag pendlar en del.
Pris går rimligen att diskuteras. Skambud undanbes däremot. Nypris idag ligger på 12k via amazon för Strix-kort och denna köptes för 9899 kr, som blir utgångspriset att diskutera utifrån (är inte superkräsen någon tusenlapp hit och dit, men vill heller inte gå för minus på ett helt nytt kort). Reserverar mig rätten att inte sälja alls om inget bra bud dyker upp, alternativt om kortet säljs på annan plattform.
Hör av er vid frågor och prisförslag!
Mvh
Alif