Acer laptop: AMD 8840HS, 24GB ram, E-gpu

Permalänk
Medlem

Acer laptop: AMD 8840HS, 24GB ram, E-gpu

Tjena!

Köpte denna för några månadersen då jag var sugen på bärbart Men jag ville ändå kunna köra spel etc hemma vid när man inte hade med datorn.

Denna datorn har USB4/Thunderbolt 4 och har då kört den med en Razer Core där jag haft mina skärmar etc i pluggade.

Funkat bra och så men typ två veckor efter att detta införskaffades så fick jag en vassare av jobbet

Spec på datorn:

-AMD Ryzen 7 8840HS
-8+16GB DDR5 4800MHz
-15.6" IPS 60Hz, Ingen gaming skärm men bra bild.
-Upplyst tangentbord i vitt.
-1TB NVMe SSD från Micron, osäker på hastigheter och så men den är inte långsam ivf när man kör nyare spel.

Samt en Razer Core X om man vill köra E gpu vilket fungerat ypperligt på denna!

Vet inte hur lång batteritiden är då jag kört den docka 95% tiden. Men Batteriet är ju praktiskt taget nytt.

Datorn köptes 9 April i år så den är absolut inte gammal. Och yes givetvis finns kvitto elektroniskt.

Som sagt, jag har två datorer med i princip samma spec så denna känns lite poänglös nu och hade velat skaffa typ HEDT eller liknande då det hade passat bättre.

Kom med bud! det må vara möjligt att skicka men jag har haft rätt mycket problem med posten på sistone så hämtning premieras!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Jag har ingen dator att visa upp här nere längre, men jag har en fräsig formel 1 bil i Lego!

Permalänk
Nytt bud: 1 234 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Permalänk
Nytt bud: 2 000 kr + frakt
Permalänk
Medlem

2300 +spårbar frakt, såvida du inte ska förbi Linköping i närtid

Visa signatur

if it sound good, it´s good

Permalänk
Medlem

Osäker om jag har vägarna förbi Linköping, det händer ibland att jag har

Visa signatur

Jag har ingen dator att visa upp här nere längre, men jag har en fräsig formel 1 bil i Lego!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 300 kr Hämtar idag
Permalänk
Nytt bud: 2 500 kr + Frakt
Permalänk
Nytt bud: 2 600 kr +frakt
Permalänk
Nytt bud: 2 700 kr + Frakt
Permalänk
Nytt bud: 2 800 kr + frakt
Permalänk
Nytt bud: 3 000 kr + Frakt
Permalänk
Nytt bud: 3 100 kr + frakt
Permalänk
Nytt bud: 3 200 kr + Frakt
Permalänk
Nytt bud: 3 300 kr + frakt
Permalänk

Exakt vilken beteckning har datorn och hur gammal är Razer Core X som följer med, och vad om något följer med denna?.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lincoln88:

Exakt vilken beteckning har datorn och hur gammal är Razer Core X som följer med, och vad om något följer med denna?.

Det är en Acer Aspire 15 A15-41M,

Razerns ålder har jag ingen aning om då jag ej har kvitto etc, han jag köpte den av var inte första ägaren heller.

Det är bara en Razer Core X, 650w nätagg samt ström och Apple TB5 kabel

Visa signatur

Permalänk
Nytt bud: 3 500 kr + Frakt
Permalänk
Nytt bud: 3 600 kr + frakt
Permalänk
Nytt bud: 3 700 kr + Frakt
Permalänk
Nytt bud: 3 800 kr + frakt
Permalänk
Nytt bud: 3 900 kr + Frakt
Permalänk
Nytt bud: 4 000 kr + frakt
Permalänk

Hur länge pågår budandet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HappySwedishGuy:

Hur länge pågår budandet?

Hade väl inte tänkt hålla budgivning öppen så länge, har ju varit en vecka nu.

Men jag känner inte riktigt att buden är där jag velat ha dom. Inte för att jag förväntar mig att få tillbaka varenda krona. Men hade gärna sett att man fått iaf 60% av vad jag lagt på grejerna.

Visa signatur

Permalänk
Nytt bud: 4 100 kr + Frakt
Permalänk

Lite svårt att veta vad ~60% är då datorn kostade ~7400:- i april (~7500:- nu) och Egpu:n var köpt begagnad begagnad så är det nästan omöjligt att gissa det verkliga priset, men en begagnad Razer Core X idag ligger på ~2000 utan Gpu och en TB5 kabel ~1000 så 7500+2000+1000=10500 och 10500x0,6=6300:-?
Utan att helt (men nästan ) avslöja mitt slutgiltiga bud så är det är en bit över vad jag tänkt att sluta buda på, och eftersom detta är ett paket så siktade jag mer på ~50% av värdet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lincoln88:

Lite svårt att veta vad ~60% är då datorn kostade ~7400:- i april (~7500:- nu) och Egpu:n var köpt begagnad begagnad så är det nästan omöjligt att gissa det verkliga priset, men en begagnad Razer Core X idag ligger på ~2000 utan Gpu och en TB5 kabel ~1000 så 7500+2000+1000=10500 och 10500x0,6=6300:-?
Utan att helt (men nästan ) avslöja mitt slutgiltiga bud så är det är en bit över vad jag tänkt att sluta buda på, och eftersom detta är ett paket så siktade jag mer på ~50% av värdet

jag räknade själv på typ 10.000 för allt ish. så 6000 är isf vad jag kunnat tänka mig släppa det för. behöver inte sälja med Razer Coren.

Men jag behöver ju inte sälja det, det kan stå och damma också

Visa signatur