Årets klipp på 5070 TI eller blåst?

Permalänk
Medlem

Kan tycka de borde erbjudit någon form av kompensation, även om det bara var något mindre.

Permalänk
Medlem

Tråkigt men väntat. Själv trodde jag du skulle få ett 5070 som mer matchar priset.

Hoppas du inte har fastnat i ett abonnemang också.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6GT/s CL30 FURY Beast | Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 2TB | MSI RTX 4060 8GB | Fractal Design Define S | MSI MPG A850G 850W | Thermalright Phantom Spirit 120 SE | Windows 11 Pro | AOC 27" AGON AG276QZD2 OLED QHD 240 Hz

Permalänk

fick vi någon upplösning på ärendet i denna tråden?

såg att det nyreggade Byersclub kontot blivit avstängt iaf så de lär ju inte svara mer i tråden men vill gärna ha ett avslut på hur det gick om de faktiskt höll sitt ord och levererade ett 5070ti eller iaf om pengarna blev återbetalade.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Gjorde en fel anmälan om att jag fått fel vara och att de skulle skicka rätt vara som jag beställt. Men de svarade att det var fel vara kopplad till fel artikelnummer från deras leverantör och att de inte skulle skicka något annat kort utan att jag skulle skicka det i retur.
Gjorde det men och fick svar att det skulle ta typ 10 dagar innan pengar återbetalas.
Fakturan har inte betalats ännu och det är ännu två veckor kvar innan den ska betalas.
Tänkte ge de ett par dagar till innan jag kontaktar de.

Permalänk
Medlem

Otur, men du har ju kvitto etc att du skickat tillbaka kortet. Så dem kan inte kräva något

Visa signatur

Ryzen 7 9800X3D, Asrock B850M Pro rs wifi, 64GB ddr5,
Crucial T700 2TB, Win11, RM850, Radeon 6800 XT.