Permalänk
Medlem

3090 från HP OMEN

Intessekoll, vill att denna skall få ett bra hem och därför kör vi med budgivning här eller via PM. Fick den från en stationer värstingdator från HP Omen, då jag ville ha mina egna grejer

Ser gärna att du bor nära, men kan även skicka i värsta fall.

Det är ca. 4 år gammalt och jag har använt det till att spela lite då och då men uppgraderat.

Toppskick som framgår av bilderna

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 000 kr Kör ett startbud på 4000kr så får jag mig en uppgradering ifrån mitt 3070:)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Ser ut att vara 2-slot? Måste vara en av sjukt få 3090 som är det, intressant för SFF-byggen!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 100 kr +frakt
Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunderil:

Ser ut att vara 2-slot? Måste vara en av sjukt få 3090 som är det, intressant för SFF-byggen!

Det är ett himla smidigt kort, fattade när det nya kom.

Permalänk
Nytt bud: 4 500 kr Kan hämta i Mörby
Permalänk
Medlem

Med tanke på att jag inte är efter ute sista kronan så kan jag tänkas stänga detta under morgondagen.. vill som sagt gärna att det kommer till användning Så alla vet om det går undan helt plötsligt..

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 600 kr Och hämtar :)
Visa signatur

Följ Teknikstrul på Youtube
Har jag vunnit en budgivning? Skicka swishförfrågan, nedan finns min adress:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 000 kr Kan nog vara intresserad, försöker att lära mig mer om LLM och med 24GB VRAM så kan man ju köra en del modeller ändå. Kan hämta i Mörby.
Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomle:

5 000 kr Kan nog vara intresserad, försöker att lära mig mer om LLM och med 24GB VRAM så kan man ju köra en del modeller ändå. Kan hämta i Mörby.

Vore skönt med lite tydlighet här; ”Kan nog vara intresserad” är en aning svårtolkat. Lägger du ett bud på 5000kr eller skulle du kunna lägga 5000kr OM du nu skulle vara intresserad? 😅

Jag kan nämligen eventuellt tänkas vilja bjuda över, men bara eventuellt och om det är bud och inte en intresseanmälan du lämnat 😉

Visa signatur

Följ Teknikstrul på Youtube
Har jag vunnit en budgivning? Skicka swishförfrågan, nedan finns min adress:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Vore skönt med lite tydlighet här; ”Kan nog vara intresserad” är en aning svårtolkat. Lägger du ett bud på 5000kr eller skulle du kunna lägga 5000kr OM du nu skulle vara intresserad? 😅

Jag kan nämligen eventuellt tänkas vilja bjuda över, men bara eventuellt och om det är bud och inte en intresseanmälan du lämnat 😉

Sorry, bjuder naturligtvis 5000.

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 200 kr + frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 400 kr Hämtar
Permalänk