Permalänk

Gamingdator & Gamingskärm

Säljer min gamla gamingdator och skärm då jag uppgraderat.

Chassi: Cooler Master Silencio (ljuddämpat)
Skärm: Asus Rog Swift PG279Q (165Hz)

Processor: Intel i7 8700K
Grafikkort: MSI GeForce GTX 1080
Minne: 32GB DDR4
HDD: 2st NVME 500GB, 1st SSD 500GB, 1st SSD 250GB

Datorn är i mycket bra skick, snabb, tyst, och ominstallerad med Windows 11 Pro.

Nypris dator och skärm ca 35.000kr för 6 år sedan. Perfekt för en ung gamer som spelar Fortnite, PUBG, CS2, Minecraft, Rocket League etc.

Finns i Kungälv, 2 mil norr om Göteborg.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej och väkommen, ser att du är ny här

Jag passar på att säga det innan någon annan säger det - för någon kommer säga det:
Vad nypriset var för sex år sedan är helt ointressant. Det är vad man kan få för likvärdig peng idag som spelar roll
Och dom fantasipriser som finns på andra marknadsplatser håller inte riktigt här. Dom flesta här är väldigt prismedvetna, så det kan vara bra att ha i åtanke om du vill sälja något här.

Jag menar inte att skriva dig på näsan med något - bara informera om hur läget, i all välmening

Permalänk
Skrivet av Zelian:

Hej och väkommen, ser att du är ny här

Jag passar på att säga det innan någon annan säger det - för någon kommer säga det:
Vad nypriset var för sex år sedan är helt ointressant. Det är vad man kan få för likvärdig peng idag som spelar roll
Och dom fantasipriser som finns på andra marknadsplatser håller inte riktigt här. Dom flesta här är väldigt prismedvetna, så det kan vara bra att ha i åtanke om du vill sälja något här.

Jag menar inte att skriva dig på näsan med något - bara informera om hur läget, i all välmening

Okej, fick detta prisförslaget av ChatGPT. Vad anser du datorn är värd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av EMAND_SWE:

Okej, fick detta prisförslaget av ChatGPT. Vad anser du datorn är värd?

En rimlig uppskattning är väl 3k för datorn och kanske 1000-1500kr för skärmen. Om man tittar på tidigare annonser via Sweclockers.

Du kanske kan klämma ur någon krona till via FB eller blocket. Men här har folk generellt bra koll på teknik och dess priser.

Detta är bara min uppfatting såklart.

Önskar dig stort lycka till med försäljningen 😊

Permalänk

Ändrat pris till 7000kr om man köper båda.

Bara dator: 6000kr
Bara skärm: 2000kr

Permalänk

Annonsen är avslutad