Permalänk

Asus Crosshair X670E Hero

Fungerar bra.
Inga synliga skador.

Enda egentliga "problemet" för en ny ägare är att alla diskplatser har varit populerade så många av värmekuddarna har gått sönder vid demontering.

Alla tillbehör medföljer.

Vet inte alls vad ett kort som detta är värt idag men vi kör lite budgivning.
Inget direkt slutdatum utan snarare så att vi skakar hand när jag får ett vettigt bud.

Kan skickas men föredrar affär mellan fyra ögon.
Om det ska skickas så står köpare för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

R7 9800X3D 5.5GHz I CH X670E Hero I TridentZ5 6200CL30 I RTX 4090 Strix I 990 Pro 1TB x2 I AX1500i
i5 12500 5.2GHz I Strix B660G I TridentZ5 6000CL30 I RTX 4070 Ti TUF I 980 Pro 1TB I RM750

Permalänk
Medlem

När senast flashade du bios?

Med andra ord 9800x3d revisionen.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1700kr

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, Sapphire Radeon RX 7900 XTX NITRO+ 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Skrivet av Buulaa:

När senast flashade du bios?

Med andra ord 9800x3d revisionen.

Bytte ut det bara för någon vecka sedan så har senaste bios, dvs 3112.

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_weird:

Bytte ut det bara för någon vecka sedan så har senaste bios, dvs 3112.

Återkommer kanske senare i veckan om den finns kvar.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 800 kr Hämtar
Permalänk
Medlem

Det här är ju intressant, hur länge tänker du ha budgivning ungefär?
Om vi utgår från att ditt tänkta lägstapris blir uppnått, tänker jag

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Skrivet av Jonhed:

Det här är ju intressant, hur länge tänker du ha budgivning ungefär?
Om vi utgår från att ditt tänkta lägstapris blir uppnått, tänker jag

Är inte intresserad av att dra ut på det längre än nödvändigt så när jag känner mig nöjd så avslutar jag.
Har fått ett par bud på dm som matchar vad jag tänkt mig och för full transparens så är det högsta budet på 2.5k .

Nu har jag accepterat det så kortet är eventuellt sålt men återkommer här om köparen backar.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 900 kr Hämtar
Permalänk
Medlem
Skrivet av the_weird:

Är inte intresserad av att dra ut på det längre än nödvändigt så när jag känner mig nöjd så avslutar jag.
Har fått ett par bud på dm som matchar vad jag tänkt mig och för full transparens så är det högsta budet på 2.5k .

Nu har jag accepterat det så kortet är eventuellt sålt men återkommer här om köparen backar.

Gick lite snabbt men lämnar kvar mitt bud om det inte blir nåt med dem som skrev pm !

Permalänk
Medlem
Skrivet av the_weird:

Tackar för info!
Det kommer fler moderkort (Jag har fler moderkort haha)

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mmm222:

Gick lite snabbt men lämnar kvar mitt bud om det inte blir nåt med dem som skrev pm !

Ställer mig i kö

Permalänk

Annonsen är avslutad