Helt nya ESL Gaming, CAT6, 10 meter, guldpläterade kontakter, PVC-hölje

Permalänk
Medlem

Helt nya ESL Gaming, CAT6, 10 meter, guldpläterade kontakter, PVC-hölje

Helt nya ESL Gaming CAT6 ethernetkabel ger överlägsen kvalitet och snabbhet åt din lokala nätverksanslutning för bästa möjliga onlineupplevelse. Kabeln har högkvalitativa komponenter som 5,8 mm PVC-anslutningar och guldpläterade kontakter. Kabeln stöder 250 MHz bandbredd och överföringshastigheter på upp till 1000 Mbps.

Nypris 449 kr plus frakt 49 kr = 498 kr

Jag har totalt 6 st helt nya oöppnade som blivit över från egen avslutad verksamhet. Annonspriset är per styck.

Emballerar väl och skickas spårbart med Postnord för 82 kr som tillkommer. Kan även levereras i Lund med omnejd samt Malmö med omnejd. Priset är då 229 kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Moderator
Moderator

Jag har raderat ett gäng tramsiga inlägg där medlemmar som inte har något intresse av varan fått för sig annonskommentarer är rätt plats att flamsa runt.

Vi tillåter enstaka kommentarer kring sådant som annonsers innehåll eller prissättning förutsatt att de kommentarerna är konstruktiva med målet att hjälpa både säljare och köpare hålla SweClockers marknad en bra plats att handla på. Försök att göra sig lustig på andras bekostnad, eller inlägg som inte har någon koppling till de annonserade varorna har inte här att göra.

"Jag tror inte du får någon bra respons på X eller Y eftersom Z." kan vara ett konstruktivt inlägg, medan "lol lol så dumt lol" inte är det.

- MOD

Visa signatur